-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Yakhub <y...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dlaczego duzy silnik pali więcej
Date: Mon, 21 Jun 2010 10:30:42 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 21
Message-ID: <hvn7vj$e5e$1@inews.gazeta.pl>
References: <hvlmng$ppo$1@ns.master.pl> <hvlum1$h2g$1@inews.gazeta.pl>
<hvlvsj$oo7$1@mx1.internetia.pl> <hvm1hc$r9p$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: ohl82.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1277109043 14510 95.51.191.82 (21 Jun 2010 08:30:43 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Jun 2010 08:30:43 +0000 (UTC)
X-User: y.a.k.h.u.b
In-Reply-To: <hvm1hc$r9p$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100512
Thunderbird/3.0.5
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2291000
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-06-20 23:34, Michał pisze:
> DoQ<p...@g...com> napisał(a):
>
>> Michał pisze:
>>>
>>> 2 auta ta sama trasa (autostrada prędkości 110-190km/h):
>>> silnik 2.0(volvo-renault ) - 14l/100 (realna masa auta ~1800kg)
>>> silnik 3.5(nissan-renault) - 9l/100 (realna masa auto ~2000kg)
>>
>> a silnik 5.5 o realnej masie auta 2800kg zaczyna juz produkowac paliwo.
>>
>
> Nie znam dobrego silnika 5.5 :) a zapakować hatchbacka/sedana do 2.8 tony
> to też wyczyn :)
Nigdzie nie było o tym, że to ma być hatchback/sedan :). A 5.5 litra to
najprędzej spotkamy w jakimś amerykańskim pick-upie. Tam 2.8t to nie
problem :).
--
Yakhub
Następne wpisy z tego wątku
- 21.06.10 10:54 Miecio
- 21.06.10 10:56 Hants
- 21.06.10 11:22 Piotr Klimek
- 21.06.10 14:39 J.F.
- 21.06.10 15:27 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 21.06.10 15:37 MadMan
- 21.06.10 15:42 kogutek
- 21.06.10 16:01 Filip KK
- 21.06.10 16:02 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 21.06.10 16:24 MadMan
- 21.06.10 16:40 JanuSz
- 21.06.10 16:53 JanuSz
- 21.06.10 17:09 Czarek Daniluk
- 21.06.10 17:49 to
- 21.06.10 18:09 Olek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe