  • Data: 2013-03-02 16:15:47
    Temat: Re: dlaczego brudzi przepustnicę
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 02 Mar 2013 16:00:51 +0100, h.w.d.p. napisał(a):

    > poza tym i tak jestem zwolennikiem odmy w atmosfere bez uzywania
    > dodatkowych rzeczy.

    Dlatego w ramach reedukacji powinieneś o tym opowiedzieć motocyklistom. Po
    odzyskaniu przytomności będziesz już wiedział dlaczego robisz źle.

    > a tu juz nie bo to nie ma sensu ekonomicznego.

    Tylko jeżeli stan techniczny pojazdu jest taki, że nie ma sensu
    ekonomicznego doprowadzenie go do sprawności, to to jest ten czas żeby
    odwiedzieć złomowiec.
    A nie jeździć na zasadzie że samochód jest sprawny tak długo jak jest się w
    stanie poruszać o własnych siłach do przodu.

    Samochód nie może pod siebie chlapać olejem.