  • Data: 2013-03-02 16:00:51
    Temat: Re: dlaczego brudzi przepustnicę
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do butelki to można - nazywa się to catch tank i można to zrobić, ale
    > nie z PET, a najlepiej z metalowej puszki po oleju.
    > Odmę wprowadza się do zbiornika gdzie ciecz separuje się od gazu
    > grawitacyjnie.
    > Z puszki wyprowadza się wylot na górze i to można spokojnie skierować do
    > dolotu.
    > Tylko w puszce będzie pojawiać się woda z olejem - trzeba ją wylewać.

    chlopie, wsadzasz weza do zwyklej butelki litrowej po pesi i u goru
    robisz tylko otwor sredniky 50gr a weza wsadzasz do samgo dna i juz masz
    problem zalatwiony a nie jakies catch tanki za grube pieniadze.
    ludzie lubia sobie komplikowac zycie i niepotrzebnie wydawac kase.

    poza tym i tak jestem zwolennikiem odmy w atmosfere bez uzywania
    dodatkowych rzeczy.

    > Natomiast co do problemu bazowego brudzącej się przepustnicy, to naprawdę
    > zamiast tego typu partyzantki "syfa pudrem" dużo lepiej niesprawny silnik
    > naprawić, a nie drutować.

    jasne, zwlaszcza jesli to dizel, najlepiej japonski. zejdz na ziemie.

    > Po pierwsze wylatywanie odmą oleju to już jakiś problem - spowodowany
    > zapewne nadmiernymi przedmuchami z cylindrów do skrzyni korbowej. To
    > pierwsza rzecz którą należy naprawić.

    j.w.

    > Po drugie - olej który odmą dostaje się do dolotu nie powinien robić
    > żadnego syfu (tzn. będzie to brudno-brązowe, ale nieszkodliwe). Raczej
    > powinno mieć wręcz pozytywny wpływ na pracę przepustnicy i silnika
    > krokowego, bo będzie te elementy jakoś smarować.
    > Syf który zacina mechanizmy bierze się z nieefektywnego filtra powietrza
    > który widocznie puszcza jakiś syf do silnika, a syf przykleja się do oleju.
    > Może wystarczy kupić jakiślepszej jakości filtr powietrza?

    tu sie moge zgodzic.

    > Więc tak ogólnie to zamiast patenciarsko walczyć z problemami nieznanymi w
    > sprawnych silnikach, lepiej po prostu naprawić silnik.

    a tu juz nie bo to nie ma sensu ekonomicznego.