eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydlaczego brudzi przepustnicęRe: dlaczego brudzi przepustnicę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dlaczego brudzi przepustnicę
    Date: Sat, 02 Mar 2013 16:00:51 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 49
    Message-ID: <kgt476$229$1@node1.news.atman.pl>
    References: <X...@l...net>
    <kgqvgp$sdb$1@node1.news.atman.pl> <51311f0b$1@news.home.net.pl>
    <kgsniv$ln$1@node2.news.atman.pl>
    <n3ro3mkvz81l$.7hzl6bpxywph$.dlg@40tude.net>
    <513200b9$1@news.home.net.pl>
    <1hisxrnpfo2rq$.10xchqvkdth4x$.dlg@40tude.net>
    <kgt1cr$uen$2@node1.news.atman.pl> <kgt1hq$uen$3@node1.news.atman.pl>
    <d0ipilvhz52e.1riut2dso0t49$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 87-206-64-7.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1362236454 2121 87.206.64.7 (2 Mar 2013 15:00:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Mar 2013 15:00:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130215 Thunderbird/17.0.3
    In-Reply-To: <d0ipilvhz52e.1riut2dso0t49$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2484748
    [ ukryj nagłówki ]

    > Co do butelki to można - nazywa się to catch tank i można to zrobić, ale
    > nie z PET, a najlepiej z metalowej puszki po oleju.
    > Odmę wprowadza się do zbiornika gdzie ciecz separuje się od gazu
    > grawitacyjnie.
    > Z puszki wyprowadza się wylot na górze i to można spokojnie skierować do
    > dolotu.
    > Tylko w puszce będzie pojawiać się woda z olejem - trzeba ją wylewać.

    chlopie, wsadzasz weza do zwyklej butelki litrowej po pesi i u goru
    robisz tylko otwor sredniky 50gr a weza wsadzasz do samgo dna i juz masz
    problem zalatwiony a nie jakies catch tanki za grube pieniadze.
    ludzie lubia sobie komplikowac zycie i niepotrzebnie wydawac kase.


    poza tym i tak jestem zwolennikiem odmy w atmosfere bez uzywania
    dodatkowych rzeczy.


    >
    > Natomiast co do problemu bazowego brudzącej się przepustnicy, to naprawdę
    > zamiast tego typu partyzantki "syfa pudrem" dużo lepiej niesprawny silnik
    > naprawić, a nie drutować.

    jasne, zwlaszcza jesli to dizel, najlepiej japonski. zejdz na ziemie.

    > Po pierwsze wylatywanie odmą oleju to już jakiś problem - spowodowany
    > zapewne nadmiernymi przedmuchami z cylindrów do skrzyni korbowej. To
    > pierwsza rzecz którą należy naprawić.
    >

    j.w.

    > Po drugie - olej który odmą dostaje się do dolotu nie powinien robić
    > żadnego syfu (tzn. będzie to brudno-brązowe, ale nieszkodliwe). Raczej
    > powinno mieć wręcz pozytywny wpływ na pracę przepustnicy i silnika
    > krokowego, bo będzie te elementy jakoś smarować.
    > Syf który zacina mechanizmy bierze się z nieefektywnego filtra powietrza
    > który widocznie puszcza jakiś syf do silnika, a syf przykleja się do oleju.
    > Może wystarczy kupić jakiślepszej jakości filtr powietrza?

    tu sie moge zgodzic.

    >
    > Więc tak ogólnie to zamiast patenciarsko walczyć z problemami nieznanymi w
    > sprawnych silnikach, lepiej po prostu naprawić silnik.
    >


    a tu juz nie bo to nie ma sensu ekonomicznego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: