eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikadioda sygnalizująca włączenie wiatraka chłodnicy › Re: dioda sygnalizująca włączenie wiatraka chłodnicy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news-1.dfn.de!news.dfn.
    de!fu-berlin.de!uni-berlin.de!not-for-mail
    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dioda sygnalizująca włączenie wiatraka chłodnicy
    Date: Thu, 10 Mar 2011 16:41:02 +0100
    Organization: Freie Universitaet Berlin
    Lines: 27
    Message-ID: <8...@m...uni-berlin.de>
    References: <ilanr8$1gr$1@mx1.internetia.pl> <8...@m...uni-berlin.de>
    <ilaqos$gga$1@mx1.internetia.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.uni-berlin.de
    B0StC5XeWsh2a3ljb466xQi8/8UrxodkPzOQmhebJpMlEtcqgFv4kDA3Qs
    Cancel-Lock: sha1:OjNfD1MU7Nf89kSqa+PnBXkr+IY=
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; de; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <ilaqos$gga$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:606385
    [ ukryj nagłówki ]

    Am 10.03.2011 16:22, schrieb identifikator: 20040501:
    >> Ciągniesz konia pod górę? Możesz kombinować z hallotronem i innymi
    >
    > fakt, nie pomyślałem,
    >
    > myślałem o podpięciu czujnika, ale dużo szukałem i nie znalazłem żadnego
    > czujnika który nadawał by się do przyklejenia do silnika - do tego nie
    > wiem jak zrobić połączenie z tym czujnikiem, przecież silnik cały czas
    > się trzęsie moment przewody odpadną...
    >
    > widział Ktoś odpowiedni czujnik temperatury?
    >

    Pewnie. Bierzesz czujnik temperatury z jakiegoś samochodu, który ci
    podpasuje. Albo robisz obejmę ze sprężystej blachy i wciskasz do niej
    termistor. Mój ojciec dorobił kiedyś termistor do Dacii. W bloku silnika
    było parę nagwintowanych otworów i do jednego pasował termistor od chyba
    Fiata 125p. Obejrz swój silnik, zobacz, gdzie się możesz przyczepić a
    potem szukaj odpowiedniego termistora. A co do trzęsącego się silnika to
    zauważ, że jest tam kilka innych przewodów, które też się trzęsą.
    A jak zrobisz pomiar tak, że odpadnięcie przewodu pokaże maksimum, to
    masz jeszcze detekcję błędu ;-).

    Waldek

    --
    My jsme Borgové. Sklopte štíty a vzdejte se. Odpor je marný.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: