  • Data: 2011-03-10 17:35:32
    Temat: Re: dioda sygnalizująca włączenie wiatraka chłodnicy
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie. Bierzesz czujnik temperatury z jakiegoś samochodu, który ci
    > podpasuje. Albo robisz obejmę ze sprężystej blachy i wciskasz do niej
    > termistor. Mój ojciec dorobił kiedyś termistor do Dacii.

    ale też nie ma po co tak kombinować,
    przecież ten samochód na pewno ma jakiś czujnik temperatury cieczy do modułu
    silnika, można wykorzystać ten czujnik - w sieci na pewno są parametry
    owego, jedyny problem jest taki aby dołożony układ pomiarowy był dopasowany
    do istniejącego układu - nie wpływał na odczyt temp przez moduł silnika,

    brat