  • Data: 2016-01-30 12:08:40
    Temat: Re: detektor 5V
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@h...com> napisał w wiadomości
    news:45d73225-1813-43ae-a963-9c119360bbca@googlegrou
    ps.com...

    > Dzieki za wycwike czyli rzeczowe uwagi. Ze wszystkimi się zgadzam i chwale
    > Cie
    za to, ze poswieciles mi troche cennego czasu na zreformowanie. Martwie się
    tylko tym, ze ja już nie jestem poczatkujacy elektronik lecz raczej
    konczacy
    swoja karierę. Myslalem, ze swoimi wiadomościami z przed 20 lat zaimponuje
    komus a tu klapa.

    Miło, że zmieniasz front.
    20 lat temu diody już miały takie ch-ki jak teraz :).
    P.G.