  • Data: 2016-01-30 13:52:46
    Temat: Re: detektor 5V
    Od: t...@h...com szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, January 30, 2016 at 1:09:59 PM UTC+1, ACMM-033 wrote:
    > Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    > wiadomości news:n8i5jn$7vk$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
    >
    > Cóż, koń, jaki jest, chyba nie każdy widzi, ale dobrze, przynajmniej
    > Einstein będzie spał spokojnie w grobie.

    No coz, cos tam slyszales, nic nie zrozumiales ale będziesz pial jak kulawy
    kogut.
    Ja wiem, ze tylko dzięki Einsteinowi działa akumulator ołowiowy, lodowka,
    pralka, GPS a nawet bomba atomowa. Wiem, ze przecietny gawiedz wierzy, ze
    można zatrzymać upływ czasu a w przyszlosci w nim wedrowac. Znam tez chyba
    wszystkie bajki i tzw. paradoksy,ktorych naliczono ponad 900, do listy
    których, sam dodałem kilka.

    Ale ja potrafie jeszcze myslec i nie zgadzam się, nie z jego teoria, lecz jej
    postulatami. Czyli założeniami, na których ona stoi.

    Dlugo można tlumaczyc bzdurność tych postulatow, ale tylko ludziom nie
    zindoktrynowanym ta pop... teoria. Tylko tacy mogą zrozumieć jej absurdalność.
    I w tej materii mam wielu przyjaciol, kilku chce nawet partycypować w kosztach
    wykonania doswiadczen podważających te postulaty.

    Jeśli te sprawy Cie rzeczywiscie interesują, to zapraszam na forum fizyka.pl

    Tam rzadko bo rzadko, ale ten temat, jak bumerang powraca. Nie zdziw się
    jednak gdy przeczytasz porównania tej teorii do generalnego gowienka, które
    nie dość, ze nie popchnelo nauki ani o krok do przodu to jeszcze na ponad sto
    lat jej rozwój zatrzymalo.

    Zapraszam tez na swoja strone tornadosolution.com na której Czytelnik
    znajdzie kilka zartobliwych artykulow na ten temat. I kilka innych, ponoc
    rownie cikawych.

    Pzdr
    tornad