  • Data: 2016-01-30 19:06:08
    Temat: Re: detektor 5V
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no to ta dioda zenera nie jest takim złym pomysłem,

    jak dobrać diody zenera i ich oporniki dla 5V?

    wymyśliłem,że będą dwie gałęzie, lewa załącza diodę jak jest powyżej np.
    4,5V, i druga zwiera diodę jak jest wyżej niż 5,5V...

    jak dobrać rezystory i diody zenera? Ktoś łapie schemat, bo nie chce mi
    sie rysować - ja od razu robię na żywca...