  • Data: 2016-01-27 15:18:35
    Temat: Re: detektor 5V
    Od: Tornad <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, January 27, 2016 at 1:48:08 PM UTC+1, Dariusz Dorochowicz wrote:

    > No, jakbyś wiedział do kogo tak piszesz, to może byś się chociaż jeden
    > raz więcej nad tym zastanowił. A to, co piszesz... no cóż... Gratuluję
    > pewności siebie. Wiedzy na pewno nie.
    > DD
    No wlasnie tego się najbardziej obawiałem. Ewidentnie naruszyłem zastana i
    nienaruszalna hierarchie osobo-waznosci.

    To tez już kiedyś przerabiałem. Przed dawnymi wielu laty na nieistniejącym
    juz forum niusy.pl pozwoliłem sobie na uwage odnośnie skorygowania szerokości
    geograficznych, na których tworza się te potężne huragany, tajfuny i inne
    cyklony. Ktos napisał, ze one powstaja na szerokościach od około 5 stopni.
    Ja zauwazylem blad, bo z moich obserwacji i analiz wynikało, ze te wiry
    atmosferyczne tworza sie zawsze na szerokościach większych od 10 stopni.

    No i się zaczelo... chyba kilka osob jak na komendę okrzyknela mnie.. już nie
    będę cytowal. Wreszcie szydlo wyszlo z worka. Okazało się, ze osoba, której
    zwrocilem uwage to wielce zasluzony profesor, fizyk atmosferyczny, z dużym
    plecakiem dorobku naukowego. O te 5 stopni rozpetala się istna burza w szklance wody.
    Wtedy poddawałem pod dyskusje moja hipotezę, twierdzenie, ze te male w
    porównaniu do tych dużych cyklonow, wirki, nazywane tornadami, maja charakter
    ewidentnie elektryczny.
    Nie uzyskałem zadnych opinii. No bo podpadlem...

    Na szczescie w oparciu o swoja hipoteze udało mi się opatentować tornadochron
    a scislej dwa.

    Osoby, które ew. bylyby zainteresowane moja hipoteza powstawania tornad,
    zapraszam na swoja strone tornadosolution.com

    Może tu, na tej grupie, na której jak się domyślam, mamy zaszczyt goscic
    wysokiej klasy fachowcow i specjalistow od "elektryki", znajdzie się ktoś,
    kto wyrazilby swoja opinie na ten temat. Zapraszam.

    Pzdr
    (Spec od) Tornad