  • Data: 2016-01-27 15:31:08
    Temat: Re: detektor 5V
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-27 o 15:18, Tornad pisze:

    > No wlasnie tego się najbardziej obawiałem. Ewidentnie naruszyłem zastana i
    > nienaruszalna hierarchie osobo-waznosci.

    Nie. Po prostu popisałeś się niewiedzą i jeszcze na dodatek wmawiasz ją
    innym... Ja wiem, że odkrycie, że każda dioda ma typowy spadek napięcia
    jest ważne, ale to jak już Ci ktoś pisał wie to każdy elektronik. Na
    dodatek wie, że jak nie doda rezystora, to mu się ta dioda wcześniej czy
    później upali. Raczej wcześniej niż później. Bo widzisz, jest jeszcze
    parę innych zjawisk, o których nie można zapominać. Jak Ci napiszę, że
    oprócz 0.7V na diodę jest jeszcze -2mV/stopień i o tym wie może już nie
    każdy elektronik, ale bardzo duży procent (tak naprawdę każdy który
    odrobinę uważał na zajęciach), to uwierzysz, że czegoś nie uwzględniłeś?
    Podałeś bardzo dobry sposób na uszkodzenie mierzonego układu. Tak się
    nie robi. A zapewniam, że Piotr wie na temat diod i tego, co można z
    nimi zrobić, dużo więcej niż Ty.

    Pozdrawiam

    DD