  • Data: 2011-01-01 23:33:28
    Temat: Re: denerwujaca reklama Hyundai
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-01 19:38, venioo pisze:
    > Czy hyundai ix20 to samochod dla kretynow?
    > I co za cep od marketingu taką reklame zrobil:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=uRV3Ry7YYZM
    >
    > Na sam koniec takim malym g.nem zajmuje 4 miejsca parkingowe - jeszcze
    > kilka takich reklam nakreca i bezmozgi zaczna tak parkowac, bo moze sie
    > to niedajboze modne zrobi :(

    Reklama wygląda na adresowaną do dotychczasowych pieszych, którzy po jej
    obejrzeniu mają zacząć myśleć o własnym samochodzie.
    Nie wiem na jakich rynkach tą reklamę jeszcze pokazują, ale u nas może
    to być mała liczebnie klientela.

    I kojarzy mi się ze stylem "jazdy radosnej" u ludzi których głównym
    źródłem tej radości jest kolor samochodu :)

    Bo fakt że każdego kierowcę który zapuszcza się od czasu do czasu do
    miasta, taki sposób parkowania będzie denerwował.