  • Data: 2011-01-02 06:55:08
    Temat: Re: denerwujaca reklama Hyundai
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-02 00:27, Tomasz Pyra pisze:

    > To bym nie przypuszczał. Przecież tym małym autkiem na drodze nijak nie
    > da się demonstrować tej władczości :)
    Nie da się?
    Przyspawanie się do lewego pasa z Vmax 40 km/h...
    Zajeżdżanie drogi, gdy ktoś jedzie choćby odrobinę szybciej niż te 40...
    Ruszanie ze świateł przez 30 sekund...
    Zajmowanie 4 miejsc parkingowych lub 2 inwalidzkich ew. całego przejścia
    dla pieszych...
    Cechy takich "władców wszechświata" można wymieniać bardzo długo :(

    --
    Wojciech Smagowicz