  • Data: 2012-02-08 23:31:51
    Temat: Re: dcf na mrozie
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-06 00:06 Marcin Wasilewski napisał(a):

    > http://www.nordelektronik.pl/pl/p/KZ-300-ELEKTRONICZ
    NY-ODBIORNIK-SYGNALU-RADIOWEGO-775kHz/80

    Duuże a do tego drogie.

    Zaopatrzyłem się ostatnio w taki wynalazek (to cena za cały gotowiec,
    nie tylko moduł DCF z antenką):
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2099027784

    O dziwo działa całkiem sprawnie. Po wyjęciu/włożeniu baterii wystartował
    od zera i złapał właściwy czas w ciągu 5 czy 6 minut. Po rozebraniu
    okaże się czy zostanie dawcą części radiowej do innego mojego projektu.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/