-
Data: 2011-06-01 18:03:52
Temat: Re: dachowanie samochodu, a płyny eksploatacyjne
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-06-01 13:30, Albercik pisze:
> Witam
> Tak z czystej ciekawości chciałem zapytać, bo kilka razy się już
> zastanawiałem, a nie miałem(odpukać) okazji przyglądać się z bliska
> takim przypadkom.
> Co się dzieje i jaki zakres prac nas czeka, po dachowaniu samochodu?
> Pomijam całą kwestie naprawy blacharsko mechanicznej.
Silnik pracując (a nawet nie pracując) do góry nogami lubi wywalić duże
ilości oleju przez odmę do dolotu.
Więc należy sprawdzić poziom oleju, a po drugie nie przejmować się
ewentualnym silnym dymieniem na biało po ponownym uruchomieniu silnika -
bo silnik pali olej który dostał się do dolotu, jak spali to skończy dymić.
No i w sumie można jechać.
Tak z późniejszego ogarniania - trzeba rozebrać dolot i usunąć
ewentualny olej który wypaskudził go od środka, mógł zanieczyścić też
filtr powietrza.
Do tego sprawdzenie wszystkich płynów czy gdzieś nie uciekły.
Jak kierowca sunąc na dachu próbował nadal hamować, to pewnie
zapowietrzył też hamulce.
> Jeżeli tak, to czy po dachowaniu, ale gdy finalnie samochód stanie na
> koła, czyli w przypadku gdy samochód w pozycji odwróconej jest tylko
> chwilę, też trzeba go rozbierać?
Nic nie trzeba rozbierać - kibice stawiają auto na koła i dzida ;)
> Inna sprawa, czy zawieszenie silnika wytrzyma w pozycji odwróconej +
> przeciążenia? czy przeważnie się wszystko zrywa i lata dewastując
> otoczenie?
Przeważnie się nic nie zrywa.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.06.11 18:12 Artur Maśląg
- 01.06.11 18:35 Tomasz Pyra
- 01.06.11 19:01 jerzu
- 01.06.11 19:30 Rafał \"SP\" Gil
- 01.06.11 21:25 J.F.
- 01.06.11 21:34 Tomasz Pyra
- 01.06.11 21:49 megrims
- 01.06.11 22:33 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 01.06.11 22:59 J.F.
- 01.06.11 23:09 Rafał \"SP\" Gil
- 02.06.11 00:25 Pszemol
- 02.06.11 13:38 J.F.
- 02.06.11 21:55 Przemysław Czaja
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe