eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydachowanie samochodu, a płyny eksploatacyjneRe: dachowanie samochodu, a płyny eksploatacyjne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 01 Jun 2011 18:03:52 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dachowanie samochodu, a płyny eksploatacyjne
    References: <is57sd$h3p$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <is57sd$h3p$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <4de662e3$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.131.9
    X-Trace: 1306944227 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2447 83.25.131.9:28382
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2372919
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-01 13:30, Albercik pisze:
    > Witam
    > Tak z czystej ciekawości chciałem zapytać, bo kilka razy się już
    > zastanawiałem, a nie miałem(odpukać) okazji przyglądać się z bliska
    > takim przypadkom.
    > Co się dzieje i jaki zakres prac nas czeka, po dachowaniu samochodu?
    > Pomijam całą kwestie naprawy blacharsko mechanicznej.

    Silnik pracując (a nawet nie pracując) do góry nogami lubi wywalić duże
    ilości oleju przez odmę do dolotu.

    Więc należy sprawdzić poziom oleju, a po drugie nie przejmować się
    ewentualnym silnym dymieniem na biało po ponownym uruchomieniu silnika -
    bo silnik pali olej który dostał się do dolotu, jak spali to skończy dymić.

    No i w sumie można jechać.

    Tak z późniejszego ogarniania - trzeba rozebrać dolot i usunąć
    ewentualny olej który wypaskudził go od środka, mógł zanieczyścić też
    filtr powietrza.
    Do tego sprawdzenie wszystkich płynów czy gdzieś nie uciekły.

    Jak kierowca sunąc na dachu próbował nadal hamować, to pewnie
    zapowietrzył też hamulce.

    > Jeżeli tak, to czy po dachowaniu, ale gdy finalnie samochód stanie na
    > koła, czyli w przypadku gdy samochód w pozycji odwróconej jest tylko
    > chwilę, też trzeba go rozbierać?

    Nic nie trzeba rozbierać - kibice stawiają auto na koła i dzida ;)

    > Inna sprawa, czy zawieszenie silnika wytrzyma w pozycji odwróconej +
    > przeciążenia? czy przeważnie się wszystko zrywa i lata dewastując
    > otoczenie?

    Przeważnie się nic nie zrywa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: