  • 1. Data: 2009-03-15 20:52:10
    Temat: d7d na co?
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam, od 4 lat (może i dłużej) mam dynaxa 7d.
    Jestem z niego zadowolony, ale że ma już swój przebieg (ok 30000-40000)
    myslę nad czymś nowym bo nie chce by potem zostać z niczym jakby ten
    padl:-). Pomimo przebiegu działa idealnie o tak tez wygląda.
    Mam do niego kilka obiektywów wiec raczej chciałbym pozostać w bagnecie
    A...a wiec za dużego wyboru nie mam:-/
    Aparatu używam głównie do macro, widoków, portretów + uroczystości rodzinne
    i znajomych (chrzty,wesela itp).
    Nie jestem zawodowcem a bardziej zapalonym amatorem:-)

    Głowenie myślę o...nic innego chyba nie ma wiec wyboru za dużego nie ma
    a350
    +ruchomy wyświelacz,choć mam wizjer katowy do minolty wiec z sony powinien
    wspolpracowac,
    -real view, czy jak to sie tam nazywa...po prostu nie jest mi to potrzebne,
    +cena bo body moge mieć za ok 1700zł
    + wielkość

    a700
    +matryca i pryzmaty
    ... jedyny minus to cena 2 razy wyzsza niż 350:-/

    Ogołny minus to producent ale jako że bazuje na KM da się to przeżyć...

    Zależy mi na jak najmniejszych szumach przy powedzmy iso 800 czy nawet 1600
    (wiem, że w te klocki lepszy byłby inny sprzęt/system - mimo to chce zostać
    przy A)

    Co z tych dwóch byście polecili? Lub co byście wzięli?
    --
    ---
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-15 21:00:30
    Temat: Re: d7d na co?
    Od: StaM <v...@u...com>

    On 15 Mar, 21:52, "uciu" <g...@i...pl> wrote:

    > a700
    > Co z tych dwóch byście polecili? Lub co byście wzięli?

    > pozdrawiam
    > uciu

    Jak robisz w RAW-ach to polecam A 700. Super maszynka, mialem ja z
    Zeissem 16-80.
    Pozdrawiam StaM

  • 3. Data: 2009-03-15 21:05:28
    Od: osiek <o...@g...pl>

    uciu pisze:
> [...]
    > chce zostać przy A)
    >
    > Co z tych dwóch byście polecili? Lub co byście wzięli?
    mimo wszystko a700

  • 4. Data: 2009-03-15 21:13:23
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > mimo wszystko a700

    tak też myslalem:-)

    ale porownując szumy korci mnie d40 canona...tylko te obiektywy...:-/

    dzięki
    pozdr.

  • 5. Data: 2009-03-15 21:15:49
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    >Jak robisz w RAW-ach to polecam A 700. Super maszynka, mialem ja z
    >Zeissem 16-80.

    w RAWach tak ze 30-40% zależy od możliwości i posiadanego czasu na
    obróbkę:-)

    dzieki z opinie

    pozdr.

  • 6. Data: 2009-03-15 21:21:52
    Od: StaM <v...@u...com>

    > w RAWach tak ze 30-40% zależy od możliwości i posiadanego czasu na
    > obróbkę:-)
    >
    > dzieki z opinie
    Z softem Sony szybko latwo i szybko te rawy sie "robi"

  • 7. Data: 2009-03-15 22:00:29
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    uciu pisze:
    > a700
    > +matryca i pryzmaty
    > .... jedyny minus to cena 2 razy wyzsza niż 350:-/

    To zdecydowanie lepszy aparat i bezpośredni następca D7D. A350 to coś
    jak D5D z deko zmienionymi opcjami.

    > Ogołny minus to producent ale jako że bazuje na KM da się to przeżyć...

    Minus za nazwę?
    Bazuje? Oni ich kupili, więc w sumie jest to zdecydowanie aparat o
    wiadomych korzeniach, filozofii itd.

    > Zależy mi na jak najmniejszych szumach przy powedzmy iso 800 czy nawet
    > 1600 (wiem, że w te klocki lepszy byłby inny sprzęt/system - mimo to
    > chce zostać przy A)

    W takim razie zdecydowanie A700.

    > Co z tych dwóch byście polecili? Lub co byście wzięli?

    Lekko mówiąc A350 nie umywa się do A700 pod wieloma względami. Jak
    miałeś D7D to docenisz przesiadkę, przy A350 może być dość bolesna. A350
    to aparat dla tych co się przesiadają z kompaktów. Wolałbym już kupno G1
    niż A350.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 8. Data: 2009-03-15 22:02:30
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    uciu pisze:
    > tak też myslalem:-)
    > ale porownując szumy korci mnie d40 canona...tylko te obiektywy...:-/

    A co masz, że tak koniecznie chcesz zostać?
    Zresztą nie ma szkła, którego nie da się opylić i kupnić innego.
    W canonie IMHO jak już kupować to 5D, bo przynajmniej pełnoklatkowy.
    Oczywiście kupno wraz z jakąś rozsądną optyką.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 9. Data: 2009-03-15 22:18:43
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-15 23:00:29 +0100, dominik <n...@d...kei.pl> said:

    > Minus za nazwę?
    No wiesz. Ja się nie dziwię. Nie ubliżając nikomu to taka dresiarska marka :P

    > Bazuje? Oni ich kupili, więc w sumie jest to zdecydowanie aparat o
    > wiadomych korzeniach, filozofii itd.
    Po prostu, to ta sama fabryka, ci sami ludzie. Mało prawdopodobne żeby
    nagle przestali robić aparaty na swoim poziomie. A co by nie mówić
    lubić lub nie Minoltę, to jednak zapisali się w historii techniki
    fotograficznej.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-03-15 22:57:55
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    JA pisze:
    > No wiesz. Ja się nie dziwię. Nie ubliżając nikomu to taka dresiarska
    > marka :P

    Jak dla kogoś ważniejsza jest nazwa od całej reszty to szczerze mu
    współczuję. Że niby coś jest mniej lub bardziej dresowate :) dobre
    sobie. Jeszcze nie widziałem dresa z lustrzanką :)

    > Po prostu, to ta sama fabryka, ci sami ludzie. Mało prawdopodobne żeby
    > nagle przestali robić aparaty na swoim poziomie.

    Pewne zmiany z pewnością były, w sony chociażby zrobili wreszcie
    upragniony porządek w nazwach i oznaczeniach obiektywów. Zdecydowanie
    jedno się wywodzi z drugiego i główne założenia są te same.

    > A co by nie mówić lubić
    > lub nie Minoltę, to jednak zapisali się w historii techniki fotograficznej.

    IMHO to co się stało z minoltą to najlepsze co mogło jej się przytrafić
    w ich sytuacji. Wegetacja, stagnacja i brak rozwoju, a w konsekwencji
    spokojne umieranie z pewnością nie służy użytkownikom. A tak to coś się
    dzieje, tyle że z innym logiem. Kryzys dojechał do takiego poziomu, że
    dzisiaj mogła by minolta nie przetrwać niestety.
    Wprawdzie wolałbym gdyby sony miało taką koalicję z minolą jak samsung z
    pentaksem, chociaż jak widać te spółki nie są na długo, zawsze chodzi o
    patenty no i o kasę. Miało być tak pięknie, a wyszło jak zwykle i widać
    to czy to w przypadku pentax-samsung, panasonic-olympus czy jeszcze
    nikon-fuji. Wszędzie skończyło się... jakoś tak inaczej ;)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \