    From: RD <r...@g...com1>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: d4-d brak mocy wtryski i podkładki? zaworki scv?
    Date: Fri, 14 Nov 2014 22:31:19 +0100

    W dniu 2014-11-13 12:49, Myjk pisze:

    > W zasadzie można to traktować jak element eksploatacyjny.
    >
    > Zatem tak, za 2 lata znowu wymiana, albo założenie lepszych podkładek.
    > Ja dygam 6 lat od nowości i jeszcze nie mam parowozu spod korka. ;P

    > Przyczyna jest taka, że podkładki są miedziane i się zwyczajnie, podczas
    > obciążeń silnika, odkształcają. Szczególny problem w tej kwestii,
    > niwykluczone że konstrukcyjny, albo materiałowy, mają japońce.

    Kurcze, ale te, które były od zakupu (albo i wcześniej - auto kupione
    jakieś 6-7 lat temu około 2007/2008) jeździły do końca 2012 roku. Te
    wymienione (niby oryginalne z ASO Toyota) - ledwo od stycznia 2013 do ..
    jakoś teraz? To ja mówię: chcę takie podkładki, jakie były wcześniej! :>

    > Raczje nie.

    Wymiana zaworków byłaby bardziej pocieszająca od wtrysków. :(

    > Ja bym szukał problemu dymienia w lejących wtryskach. Zrób test przelewowy
    > wtrysków i wszystko się stanie jasne (o ile te cyfry na kompie właśnie o
    > tym nie mówiły).

    Dzięki, w poniedziałek wszystko wyjaśnię.