  • Data: 2014-11-13 12:49:10
    Temat: Re: d4-d brak mocy wtryski i podkładki? zaworki scv?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 13 Nov 2014 12:07:58 +0100, RD

    > Wstępnie znów umówiłem się na wymianę podkładek pod wtryskami, ale jeśli
    > są wybite, należy je wymienić, to co dalej? Za 1,5 roku - 2 lata, znów
    > będę w tej samej sytuacji i znów będę wymieniał te podkładki?

    W zasadzie można to traktować jak element eksploatacyjny.

    Zatem tak, za 2 lata znowu wymiana, albo założenie lepszych podkładek.
    Ja dygam 6 lat od nowości i jeszcze nie mam parowozu spod korka. ;P

    > Skoro się wybijają, to chciałbym poznać przyczynę.

    Przyczyna jest taka, że podkładki są miedziane i się zwyczajnie, podczas
    obciążeń silnika, odkształcają. Szczególny problem w tej kwestii,
    niwykluczone że konstrukcyjny, albo materiałowy, mają japońce.

    Mazda 6 w wersji GG przed liftem w silniku RF5C miała wadliwe podkładki i
    stosunkowo szybko się wybijały. W silniku po lifcie RFJ7 już je poprawiono
    i nie ulegają tak znacznemu wybijaniu. Mimo tego należy je kontrolować.

    > Czy te zaworki SCV mogą powodować wybijanie się podkładek
    > pod wtryskami i efekty jak wyżej?

    Raczje nie.

    Ja bym szukał problemu dymienia w lejących wtryskach. Zrób test przelewowy
    wtrysków i wszystko się stanie jasne (o ile te cyfry na kompie właśnie o
    tym nie mówiły).

    --
    Pozdor Myjk