  • 1. Data: 2010-09-04 13:39:41
    Temat: czytniki wewnetrzne sd,sdhc,mmc etc
    Od: plessis <t...@o...pl>

    jakis czas temu kupilem rewelacyjny czytnik samsunga SFD-321F/T6UB,
    ktory niestety zniknal juz z rynku. czy jest moze jakis godny nastepca,
    ktory posiada podobna funkcjonalnosc, jest tani i bez problemu wchodza
    do niego karty. chociaz czytniki to groszowa sprawa to kupowalem pare
    razy i za kazdym razem byly jakies problemy. a to karta ciezko wchodzi,
    a to wchodzi ale tak, ze jest wrazenie ze zlamia sie wystajace w srodku
    czytnika styki, a to dioda sie ciagle swieci, a to znowu trzeba karte
    wkladac do gory nogami (!) albo jak juz z zewnatrz wszystko ok to jest
    fefnascie kabli od srodka do podpiecia ...

    w tym czytniku samsunga wszystko bylo ok + dodatkowy port usb 2.0 ...
    czy sa teraz na rynku jakies innego tego typu godne polecenia czytniki
    ... ceny tych urzadzen sa smieszne i nie o ceny w tym przypadku chodzi
    ale o to, zeby dzialal nie dajac takiego wrazenia, ze sie zniszczy po
    kolejnej wkladanej karcie albo ze trzeba podpinac z pomoca fefnastu
    kabli ....

  • 2. Data: 2010-09-04 13:41:05
    Temat: Re: czytniki wewnetrzne sd,sdhc,mmc etc
    Od: plessis <t...@o...pl>

> [...]
    > ale o to, zeby dzialal nie dajac takiego wrazenia, ze sie zniszczy po
    > kolejnej wkladanej karcie albo ze trzeba podpinac z pomoca fefnastu

    a wygladal mniej wiecej tak ...

    http://www.skapiec.pl/img/432843-80-1-samsung-sfd_32
    1f_t6ub.html

  • 3. Data: 2010-09-04 19:43:51
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-04 15:39, plessis pisze:
> [...]
    > ale o to, zeby dzialal nie dajac takiego wrazenia, ze sie zniszczy po
    > kolejnej wkladanej karcie albo ze trzeba podpinac z pomoca fefnastu

    A ja mam pytanie gdzie kupić jakąś dobrą i niedrogą kartę, bo czytników
    kart mam 4, a ani razu z nich jeszcze nie skorzystałam. Karty są drogie.
    Im więcej GB tym droższe :-(

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-09-04 20:21:32
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

    W sklepie z kartami odpowiedniego typu i odpowiednimi parametrami
    dostosowanymi do Twoich potrzeb.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2010-09-04 20:52:59
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-04 22:21, Irokez pisze:
    > W sklepie z kartami odpowiedniego typu i odpowiednimi parametrami
    > dostosowanymi do Twoich potrzeb.

    To to ja akurat wiem tylko nie wiem która karta do czego się nadaje :-(
    Mam takie czytniki:
    1. Smart Media/XD
    2. MMC/SD
    3. Compact Flash I/II
    4. Memory Stick/PRO

    Która by była najlepsza do trzymania na niej filmów czy mp3?

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-09-04 21:10:35
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04-09-2010 22:52, animka napisał/a:

> [...]
    > 3. Compact Flash I/II
    > 4. Memory Stick/PRO
    >
    > Która by była najlepsza do trzymania na niej filmów czy mp3?

    "(C) Animka"

    A to był dowcip na podsumowanie tygodnia w wykonaniu niezawodnej Animki ;-)

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2010-09-04 22:05:01
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > "(C) Animka"
    >
    > A to był dowcip na podsumowanie tygodnia w wykonaniu niezawodnej Animki ;-)

    No coz, wrodzona opiekunczosc facetow wzgledem niezaradnych kobiet nie
    ma miejsca na tej grupie ;)

    --
    pozdr

  • 8. Data: 2010-09-04 23:32:16
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-04 23:10, Czarek pisze:

    > "(C) Animka"
    >
    > A to był dowcip na podsumowanie tygodnia w wykonaniu niezawodnej Animki ;-)

    Odtranżol się ode mnie niezawodny baranie jak nie potrafisz doradzić bo
    sam też się na tym się nie znasz.
    Kart jest na Allegro do licha i ciut ciut, tylko nie napisane do jakich
    czytników pasują.
    Większość jest do aparatów fotograficznych i telefonów, a mnie by się
    przydało do czytnika w komputerze - jako dysk do plików, filmów i mp3, a
    nie tylko do zdjęć, bo do zdjęć to mam w telefonie, a do telefonu to mam
    kabel USB.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-09-05 06:29:00
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik animka napisał:
> [...]
    >>> 2. MMC/SD
    >>> 3. Compact Flash I/II

> [...]
    > przydało do czytnika w komputerze - jako dysk do plików, filmów i mp3, a
    > nie tylko do zdjęć, bo do zdjęć to mam w telefonie, a do telefonu to mam

    Yyyyyyyy ale czemu chcesz trzymac cos "jak na dysku" na karcie pamieci?
    To bez sensu. Mala pojemnosc kart jak na przechowywanie filmow i wysoka
    cena za GB. Moze lepiej maly zewnetrzny dysk. JAkies 500GB i masz
    "storage" na wszystko...

    A co do kart, to Sony Mem Stick sa na pewno drogie, "klasyczne" to karty
    SD, ale za cene karty 16GB mozesz miec juz calkiem spory HDD a na pewno
    duzo pojemniejszy HDD

  • 10. Data: 2010-09-05 11:18:16
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-05 08:29, wuwuzela pisze:
    > Yyyyyyyy ale czemu chcesz trzymac cos "jak na dysku" na karcie pamieci?
    > To bez sensu. Mala pojemnosc kart jak na przechowywanie filmow i wysoka
    > cena za GB.

    No właśnie tak patrzyłam sobie na ceny jakichś tam kart o wiekszej
    pojemności i to co by mnie ewentualnie odpowiadało to było w cenie ok.
    400 zł. Odpada więc, nie opłaca się.

    Moze lepiej maly zewnetrzny dysk. JAkies 500GB i masz
    > "storage" na wszystko...

    No mam dysk w fajnej obudowie, którą kupiłam sobie jakiś czas temu na
    Allegro, z tym, że dysk ma tylko 2 GB, bo taki miałam w domu i nie
    chciałam go wyrzucać (w razie potrzeby mogę do tej obudowy włożyć inny
    dysk). Ale i tak leży on na półce w szafie (wyciągam go jak mi
    potrzebny), bo nie mam już miejsca na biurku i na półce pod biurkiem. Na
    niższej półce przedtem był skaner, głośniki, bramka voip, router i
    leżały tam słuchawki z mikrofonem. Na wyższej obok monitora stała
    drukarka i lampka.Teraz mam kobyłę drukarkę Brother i ona stoi na
    niższej półce z komputerem, ledwo mieszczą się na tej półce jeszcze
    słuchawki z mikrofonem, bo musiałam je gdzieś położyć. Na biurku teraz
    mam oprócz monitora: głośniki, router i bramkę i lampkę.
    Tak głupio skonstruowali te drukarki Brother, że kabel od sieci jest
    wpinany z lewej strony drukarki (kawał odstaje) zamiast z tyłu drukarki
    i nie można drukarki przysunąć do lewej ścianki biurka przez co jest
    duża strata miejsca.

    > A co do kart, to Sony Mem Stick sa na pewno drogie, "klasyczne" to karty
    > SD, ale za cene karty 16GB mozesz miec juz calkiem spory HDD a na pewno
    > duzo pojemniejszy HDD

    Masz rację. Widziałam na allegro jakieś SD DUO i tak się zastanawiałam
    co to za karty. Pewnie nie do mojego czytnika. Chciałam sobie
    wykorzystać któryś czytnik kart na stałe, ale jednak nie ma to sensu.

    --
    animka