  • 1. Data: 2010-09-04 19:04:47
    Temat: Jaka myszka do laptopa o normalnych wymiarach ze zwijanym kablem?
    Od: MK <m...@g...com>

    Tak jak w tytule szukam optycznej myszki do laptopa o normalnych
    wymiarach ze zwijanym (lub krótkim) kablem. Nie mogę znaleźć myszki,
    która łączyłaby te 2 cechy bo z jednej strony normalne myszki mają
    standardowy długi kabel, a z drugiej te laptopowe na krótkim kablu są
    malutkie. Mogę dać ok. 50 zł. Na precyzji mi nie zależy jakoś
    szczególnie, do gier myszka nie będzie wykorzystywana.

  • 2. Data: 2010-09-05 06:18:48
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <8...@m...goo
    glegroups.com>,
    MK napisał(a):

> [...]
    > malutkie. Mogę dać ok. 50 zł. Na precyzji mi nie zależy jakoś
    > szczególnie, do gier myszka nie będzie wykorzystywana.

    A nie może to być bezprzewodowa?
    Najtańsze modele są w granicach 45-60zł. Nie wiem na ile budżet nie
    może przekroczyć tych 50zł, ale innej spełniającej wymagania raczej
    nie znajdziesz (desktopowa mysz ze zwijanym kablem to są przeciwieństwa).

    Jacek