  • 21. Data: 2010-09-08 23:48:43
    Temat: Re: czytniki wewnetrzne sd,sdhc,mmc etc
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-08 09:55, Q pisze:

    > kup sobie kolejna pare obuwia;
    > jestes kobieta, wiec poprawi Ci to humor -
    > - przy okazji pozwoli na chwile zapomniec
    > o troskach i dylematach zwiazanych z pamieciami przenosnymi;

    Ale je nie pytałam o pamięci przenośne tylko o taka, ktorą wsadze do
    czytnika kart i będzie tak sobie siedziała jako kolejny dysk!

    --
    animka

  • 22. Data: 2010-09-11 03:17:43
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 9.9.2010, animka napisał(a):

    > Ale je nie pytałam o pamięci przenośne tylko o taka, ktorą wsadze do
    > czytnika kart i będzie tak sobie siedziała jako kolejny dysk!

    Możesz podać choć jeden racjonalny powód takiego rozwiązania?

    Masz aparat cyfrowy, tel. komórkowy, czy inne "ustrojstwo" korzystające z
    kart pamięci? Jeśli tak to sprawdź jakie i taką sobie kup.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 23. Data: 2010-09-11 12:48:08
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-11 05:17, Michal Lukasik pisze:

    > Możesz podać choć jeden racjonalny powód takiego rozwiązania?
    >
    > Masz aparat cyfrowy, tel. komórkowy, czy inne "ustrojstwo" korzystające z
    > kart pamięci? Jeśli tak to sprawdź jakie i taką sobie kup.

    Mam w telefonie komórkowym, ale jej nie wyciągam. Korzystam w razie
    potrzeby z kabla USB i mi się w komputerze pokazuje nowy dysk.
    Chodzi mi o "zagospodarowanie" któregoś czytnika kart pamięci jaki mam w
    komputerze, żeby mi jakaś karta służyła jako dysk ( tak jak np. dysk
    C:), której nie będę wyciągała z czytnika.
    Sprzedają różne karty pamięci, ale ja nie wiem która będzie pasowała i
    służyła jako normalny dysk (nie do aparatu fotograficznego) w
    komputerze. Mój komputer pokazuje te czytniki jako dyski, tylko, że kart
    w nich nie ma.

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-09-11 13:04:43
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 11.9.2010, animka napisał(a):

    > Mam w telefonie komórkowym, ale jej nie wyciągam. Korzystam w razie
    > potrzeby z kabla USB i mi się w komputerze pokazuje nowy dysk.

    Wkładając tę kartę w czytnik powinno być szybciej (powinno - bo to jeszcze
    zależy jaki czytnik i karta, ale to marginalne przypadki). No i jeden
    kabel USB mniej na biurku, choć niektórym może być wygodniej używać kabla
    dlatego sprawdziłbym czy w czytniku dużo szybciej.
    Kabelek ma tę przewagę, że bez niego brak dostępu do organizera, ale jak
    ktoś nie używa... używasz?
    No i jeszcze jeśli mini USB to można go stosować do innych urządzeń (jak
    np. wspomniany aparat) dlatego trzeba rozważyć wszystkie za i przeciw pod
    konkretny przypadek.

> [...]
    > służyła jako normalny dysk (nie do aparatu fotograficznego) w
    > komputerze. Mój komputer pokazuje te czytniki jako dyski, tylko, że kart

    Ponawiam pytanie. Możesz podać choć jeden racjonalny powód takiego
    rozwiązania? Po co Ci to?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 25. Data: 2010-09-11 13:38:51
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-11 15:04, Michal Lukasik pisze:

    > Ponawiam pytanie. Możesz podać choć jeden racjonalny powód takiego
    > rozwiązania? Po co Ci to?

    A po to, żeby nie podpinać dodatkowego dysku tylko mieć dysk np. F jak
    włożę do niego kartę w komputerze, do różnych plików.
    Zobacz załącznik: 3 pierwsze stacje dysków.

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-09-11 13:43:12
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>