    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: czytniki wewnetrzne sd,sdhc,mmc etc
    Date: Sun, 05 Sep 2010 01:32:16 +0200

    W dniu 2010-09-04 23:10, Czarek pisze:

    > "(C) Animka"
    >
    > A to był dowcip na podsumowanie tygodnia w wykonaniu niezawodnej Animki ;-)

    Odtranżol się ode mnie niezawodny baranie jak nie potrafisz doradzić bo
    sam też się na tym się nie znasz.
    Kart jest na Allegro do licha i ciut ciut, tylko nie napisane do jakich
    czytników pasują.
    Większość jest do aparatów fotograficznych i telefonów, a mnie by się
    przydało do czytnika w komputerze - jako dysk do plików, filmów i mp3, a
    nie tylko do zdjęć, bo do zdjęć to mam w telefonie, a do telefonu to mam
    kabel USB.

    --
    animka