  • 1. Data: 2010-09-03 12:47:37
    Temat: zadana rozdzielczość
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Cześć

    Jak wymusić start windowsa xp z zadaną rozdzielczością
    np 1024 x 768.

    Komp jest BEZ podłączonego monitora.

    --
    mariusz

  • 2. Data: 2010-09-03 12:53:09
    Temat: Re: zadana rozdzielczość
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mariusz napisa?(a):

    > Jak wymusić start windowsa xp z zadaną rozdzielczością
    > np 1024 x 768.

    > Komp jest BEZ podłączonego monitora.

    Po co???

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 3. Data: 2010-09-03 13:18:54
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    januszek napisał(a):

    > Po co???

    bo tak ;)

    --
    mariusz

  • 4. Data: 2010-09-03 13:20:14
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <s...@g...mierzwiak.com>, januszek napisał(a):

    > mariusz napisa?(a):

    > Po co???

    Dołączam się do pytania.
    Po co?
    Mam serwer z monitorem LCD 15", który tylko obsługuje rozdzielczość
    1024x768 (max).
    Tyle, że monitor jest na data switchu i jeśli nie jest ten switch
    przełączony w trakcie restartu, to wówczas system nie widzi monitora
    i ustawia mi rozdzielczość 1600x1200.
    I za cholere się do niego nie dostanę z konsoli - muszę zdalnie wchodzić,
    zmieniać rozdzielczość i dopiero mam dostęp.

    Jacek

  • 5. Data: 2010-09-03 13:31:33
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Jacek Kalinski napisał(a):

    > Dołączam się do pytania.
    > Po co?

    Bo mam małe okno VNC :/ a monitor mam na 1920x1080 ustawiony.

    Zmienić nie mogę na zdalnym bo suwak nieruchomy. Zmiejszanie palety
    kolorów nie pomaga. Nie chcę co restart zalnego kompa przestawiać
    rozdzielczości.

    --
    mariusz

  • 6. Data: 2010-09-03 13:47:09
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "mariusz" napisał:

    > a monitor mam na 1920x1080 ustawiony.

    Po co?

    > Zmiejszanie palety kolorów nie pomaga

    Piątkowo ;-)

    JoteR

  • 7. Data: 2010-09-03 13:57:04
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    JoteR napisał(a):

    > Po co?

    po g ;)

    --
    mariusz

  • 8. Data: 2010-09-03 14:03:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mariusz napisa?(a):

    > Zmienić nie mogę na zdalnym bo suwak nieruchomy. Zmiejszanie palety
    > kolorów nie pomaga. Nie chcę co restart zalnego kompa przestawiać
    > rozdzielczości.

    Usun sterowniki grafiki. Zastap je domyslnymi Windows. Mozna
    tez ustawic w boot.ini start w rozdzielczosci 640x480:
    http://support.microsoft.com/kb/833721/pl - oczywiscie jesli ma
    sie kompatybilny z rozwiazaniami MS-a zasilacz ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 9. Data: 2010-09-03 21:48:26
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-03 15:31, mariusz pisze:

> [...]
    >
    > Zmienić nie mogę na zdalnym bo suwak nieruchomy. Zmiejszanie palety
    > kolorów nie pomaga. Nie chcę co restart zalnego kompa przestawiać

    Sterownik do monitora się kłania. Tak jak w moim monitorze Philips.

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-09-04 17:16:59
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    animka napisał(a):

    > Sterownik do monitora się kłania. Tak jak w moim monitorze Philips.

    Tadam. Problem rozwiązałem wymieniając karte graficzną. Teraz mogę
    sobie dowolnie zmieniać rozdzielczość przez vnc, także rozumiem ludzi
    którzy nie widzieli w czym mam problem :)

    --
    mariusz