  • 1. Data: 2010-09-04 12:42:57
    Temat: USB przez PCMCIA
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    laptop ma port usb 1.0
    Ale ma tez wejscie dla karty pcmcia (np. wifi?).
    Podpowiedzcie prosze, bo cos tam slyszalem,ale pewien nie jestem:
    czy można kupic (ponoc tanio bardzo) karte pcmcia z wejsciami/portami USB,
    ale z szybszym protokolem - 2.0?
    Jesli tak - to ile portow usb moze byc przez taką kartę?
    Jesli tak - jaka kartę doradzicie? "mydłopowidło"? nie ma znaczenia?

    (WAŻNE: to wejscie pcmciowe dla karty jest z prawej strony laptopa, od
    strony i na poziomie dloni z myszą, dlatego najlepiej, gdyby to byla karta,
    ktorej wyjścia/koncowki do wpiecia czegokolwiek do tych portow wystają z
    boku laptopa w stopniu minimalnym, żeby juz po wpieciu dalo sie pracowac w
    miare bezproblemowo).

  • 2. Data: 2010-09-04 12:53:21
    Temat: Re: USB przez PCMCIA
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    W dniu 04-09-2010 14:42, 1634Racine pisze:
> [...]
    > karta, ktorej wyjścia/koncowki do wpiecia czegokolwiek do tych portow
    > wystają z boku laptopa w stopniu minimalnym, żeby juz po wpieciu dalo

    Można. Sam takiej używałem (jedna 2 xUSB druga 4)
    Ta którą jeszcze mam (4-porty) to Gembird.
    Ale przy takiej ilości portów zapomnij o "minimalnym wystawaniu"
    Poszukaj na allegrogo,lub popatrz tu
    http://www.akcesoriapc.pl/index.php/cat/c1431_PCMCIA
    .html
    tu właśnie kupiłem kiedyś.

    --
    pozdrawiam
    RyAn

  • 3. Data: 2010-09-04 14:56:47
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    RyAn in news:i5tfg0$op$1@news.dialog.net.pl
    [..............]
    > Można. Sam takiej używałem (jedna 2 xUSB druga 4)
    > Ta którą jeszcze mam (4-porty) to Gembird.
    > Ale przy takiej ilości portów zapomnij o "minimalnym wystawaniu"

    czyli o czym? o przepustowosci?
    ma byc 2.0 - byc moze dla myszy, ale zwlaszcza dla kopiowania szybszego
    znacząco niz 1.0 na dysk zewn.

    > Poszukaj na allegrogo,lub popatrz tu
    > http://www.akcesoriapc.pl/index.php/cat/c1431_PCMCIA
    .html
    > tu właśnie kupiłem kiedyś.

    obawiam sie, że pcmcia usb z tej www jest za bardzo wystająca poza obudowe
    laptopa. Nie wiem, czy sa lepsze w tej sprawie, ale z pewnoscia na takich mi
    zalezy. Pisalem podkreslająco wlasnie o tym :)

  • 4. Data: 2010-09-04 15:03:46
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1634Racine in news:i5tmno$4jh$1@inews.gazeta.pl
    [............]
> [...]
    > obudowe laptopa. Nie wiem, czy sa lepsze w tej sprawie, ale z pewnoscia
    > na takich mi zalezy. Pisalem podkreslająco wlasnie o tym :)

    zdaje sie , że o coś takiego mi chodzilo

    http://allegro.pl/nowy-plaski-kontroler-pcmcia-na-2-
    x-usb-2-0-wawa-i1206249788.html

  • 5. Data: 2010-09-04 15:47:23
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    W dniu 04-09-2010 16:56, 1634Racine pisze:
    > RyAn in news:i5tfg0$op$1@news.dialog.net.pl
    >

    > czyli o czym? o przepustowosci?

    Nie o "wystawaniu" z laptopa :-)