  • Data: 2014-06-08 01:54:31
    Temat: Re: czy w europie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.358999462852282860@news.neostrada.pl.
    ..

    > Ale musze trochę odszczekać bo te moduły w cenie $10 wyglądają
    > interesująco:
    >

    > http://www.cui.com/news/press-releases/miniature-sip
    -ac-dc-power-supplies-maximize-board-space

    Fajne, ale nie mają Twojego 6V:
    "The high density PBK series is offered in single output voltages of 3.3, 5,
    9, 12, 15, and 24 Vdc"

    > lub
    >

    > http://www.electronicspecifier.com/power/ps01-ps03-p
    owerpax-ultra-miniature-1w-and-3w-power-supply-modul
    es

    Wygląda tak samo jak ten wyżej... i też nie widzę wyjścia 6V.
    A swoją drogą, po co Ci akurat 6V? Typowe 5V czy 3,3V to rozumiem, ale 6V?
    :-)

    > lub
    >

    > http://www.designworldonline.com/ultra-miniature-sip
    -acdc-power-supplies/

    Też nie ma 6V.

    p.s.
    czy mozesz ustawić tak swój czytnik niusów aby nie łamał długich linków?
    Są wtedy nieklikalne... Te w cytatach tutaj naprawiłem ręcznie :-)