  • Data: 2014-06-14 21:07:31
    Temat: Re: czy tę foto-skan da się (znacząco) poprawić?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek <p...@s...com> writes:

    > Jest to bardziej rozbudowana funkcja. Z tyłu aparatu masz przycisk
    > programowalny w postaci ekranu ze strzałkami na zewnątrz w rogach.
    >
    > Tu znalazłem jakieś foto:
    > http://www.slashgear.com/wp-content/uploads/2011/07/
    a77-2.jpg

    > Nie wiem czy domyślnie jest on tak skonfigurowany fabrycznie, czy
    > musiałem sobie go tak ustawić.

    Znalazłem, trzeba wcześniej ustawić bo normalnie to tylko przełącza
    tryby 24M-12M-6MPix (czy jakoś tak, średnio przydatne).
    Przyznaję, że tym można ocenić ostrość przed zrobieniem zdjęcia. Przy
    eq 450 mm tylko ze statywem albo na innym stole, oczywiście.
    Mam inny aparat (kompakt), w którym jest coś takiego, trochę mi tego
    chyba brakowało w SLT. Może powinienem przeczytać instrukcję :-)

    Dzięki,
    --
    Krzysztof Hałasa