  • Data: 2010-11-05 11:10:19
    Temat: Re: czy straz miala racje?
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2010-11-05 09:58:57 PH

    > odwracasz Alika ogonem :)

    Nie, tyle wynikło z Twojego stwierdzenia.
    Wystarczy zaparkować na pasie zieleni,
    włączyć awaryjne i już się "Strasz Wiejska"
    nie czepnie. Czyż nie?

    > rozumiem że jak jedziesz to zakładasz klapki na oczy takie jak miała
    > "nasza szkapa" i nie widzisz nic poza swoim pasem??

    Widzę swój pas, pasy sąsiednie, pasy krzyżujące, sygnalizatory, znaki
    które mnie w danej chwili bezpośrednio dotyczą. Zwracam uwagę na
    pieszych, etc. Ale co mnie obchodzi zepsute auto stojące na pasie
    zieleni, tymbardziej, że sam mam światła, a tamto auto ma odblaski? Po
    co ma mi jeszcze błyskać awaryjnymi, a do tego ma mieć jeszcze trójkąt
    wystawiony -- i gdzie ten trójkąt ma stać? Na trawniczku czy na pasie
    ruchu na którym doszło do uszkodzenia? Przecież to jakaś bzdura.

    > awaria! ten samochód miał awarię i stoi na pasie zieleni wchodzącym w
    > skład pasa drogowego. włączenie świateł awaryjnych w tym przypadku
    > jest lepsze niż stanie na pozycyjnych albo całkowite wyłaczenie
    > świateł.

    Miał awarię, ale zdążył zjechać z pasa ruchu.
    Jeśli nie znajduje się na jezdni, ani na styk
    z jezdnią, sygnalizowanie że tam stoi jest
    bezsensowne i tylko dodatkowo rozprasza.

    Co innego gdyby trzy koła stały na pasie zieleni,
    a jedno przed krawężnikiem, zablokowane byłyby koła
    albo kobieta nie miałaby siły podepchnąć dalej auta.
    Wtedy oczwyiście, trójkąt i awaryjne konieczne.

    W omawianej sytuacji, kompletnie zbyteczne.

    --
    Pozdor Myjk