-
Data: 2010-11-05 11:10:19
Temat: Re: czy straz miala racje?
Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]2010-11-05 09:58:57 PH
> > > 1. po to żeby tępaki z SM nie nękali właściciela
> > > o parkowanie na pasie zieleni
> > Aha, to już wiem dlaczego jak ktoś nie ma gdzie normalnie
> > zaparkować, to parkuje na pasie zieleni, albo wręcz na jezdni,
> > załącza awaryjne i zadowolony. Wtedy się go SM nie czepnie.
> odwracasz Alika ogonem :)
Nie, tyle wynikło z Twojego stwierdzenia.
Wystarczy zaparkować na pasie zieleni,
włączyć awaryjne i już się "Strasz Wiejska"
nie czepnie. Czyż nie?
> > > 2. po to żeby jadący wiedzieli że stoi jakiś grat w miejscu
> > > gdzie stać nie powinien i mało kto się go tam spodziewa
> > Jak jadących obok to dotyczy? Nijak.
> > W niczym to auto im nie przeszkadza.
> rozumiem że jak jedziesz to zakładasz klapki na oczy takie jak miała
> "nasza szkapa" i nie widzisz nic poza swoim pasem??
Widzę swój pas, pasy sąsiednie, pasy krzyżujące, sygnalizatory, znaki
które mnie w danej chwili bezpośrednio dotyczą. Zwracam uwagę na
pieszych, etc. Ale co mnie obchodzi zepsute auto stojące na pasie
zieleni, tymbardziej, że sam mam światła, a tamto auto ma odblaski? Po
co ma mi jeszcze błyskać awaryjnymi, a do tego ma mieć jeszcze trójkąt
wystawiony -- i gdzie ten trójkąt ma stać? Na trawniczku czy na pasie
ruchu na którym doszło do uszkodzenia? Przecież to jakaś bzdura.
> > > a wokół niego może biegać zfrapowany
> > > właściciel dmuchając [na] chłodnicę.
> > Dopóki nie biega po jezdni może być zafrapowany ile chce.
> awaria! ten samochód miał awarię i stoi na pasie zieleni wchodzącym w
> skład pasa drogowego. włączenie świateł awaryjnych w tym przypadku
> jest lepsze niż stanie na pozycyjnych albo całkowite wyłaczenie
> świateł.
Miał awarię, ale zdążył zjechać z pasa ruchu.
Jeśli nie znajduje się na jezdni, ani na styk
z jezdnią, sygnalizowanie że tam stoi jest
bezsensowne i tylko dodatkowo rozprasza.
Co innego gdyby trzy koła stały na pasie zieleni,
a jedno przed krawężnikiem, zablokowane byłyby koła
albo kobieta nie miałaby siły podepchnąć dalej auta.
Wtedy oczwyiście, trójkąt i awaryjne konieczne.
W omawianej sytuacji, kompletnie zbyteczne.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.10 11:29 Mario
- 05.11.10 11:39 Myjk
- 05.11.10 11:42 Myjk
- 05.11.10 11:52 Krzysiek Kielczewski
- 05.11.10 12:01 Mario
- 05.11.10 13:09 Krzysiek Kielczewski
- 05.11.10 13:33 Sebastian Kaliszewski
- 05.11.10 13:33 Myjk
- 05.11.10 13:36 Krzysiek Kielczewski
- 05.11.10 13:40 kamil
- 05.11.10 13:45 Sebastian Kaliszewski
- 05.11.10 14:33 to
- 05.11.10 14:56 Myjk
- 05.11.10 15:18 Robert_J
- 05.11.10 15:23 Robert_J
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu