  • 1. Data: 2012-03-15 17:17:50
    Temat: czy starsi ludzie powinni mieć prawo jazdy
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Jedziemy sobie za jakimś gościem w smarcie. Jedzie z prędkością między
    30 a 40 km/h i jeszcze prawie cały trzyma nogę na hamulcu. Zjeżdzamy
    na pas do skrętu w lewo a gość nagle włącza PRAWY kierunkowskaz i pcha
    nam się przed maske. Wpuściliśmy go. W końcu skręcił, jedziemy dalej
    za nim, gość włącza znowu chyba prawy kierunkowskaz (nie wiem po cholere w
    sumie
    bo tam nie za bardzo było gdzie skręcić albo zjechać) i zaczyna zjeżdzać
    nie
    w prawo tylko na przeciwny pas. Tym pasem jechał akurat dupny tir. Mało
    brakowało
    a ze smarta zostałyby kawałki a przy okazji pewnie zahaczyłoby o nas. W
    końcu go
    wyprzedziliśmy i nie wiem co wyprawiał dalej. Pewnie powinniśmy to gdzieś
    zgłosić.

  • 2. Data: 2012-03-15 17:25:59
    Temat: Re: czy starsi ludzie powinni mieć prawo jazdy
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/03/2012 16:17, bagno wrote:
> [...]
    > końcu go
    > wyprzedziliśmy i nie wiem co wyprawiał dalej. Pewnie powinniśmy to

    Jedzie sobie młody blondyn w jakimś BMW. Wyprzedza na podwójnej ciągłęj,
    przekracza ograniczenie o 50km/h, zmusza ludzi z przeciwka do
    ustępowania mu na pobocze.

    Czy młodzi ludzie powinni mieć prawo jazdy? A blondyni?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2012-03-15 17:58:42
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mu na pobocze.
    >
    > Czy młodzi ludzie powinni mieć prawo jazdy? A blondyni?

    Blondyni w BMW na pewno nie.

  • 4. Data: 2012-03-15 18:46:18
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Blondyni w BMW na pewno nie.

    A co powiesz o tych w czerwonych skarpetkach?

  • 5. Data: 2012-03-15 19:48:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Mar 2012 18:46:18 +0100, Szymon Machel

    > A co powiesz o tych w czerwonych skarpetkach?

    Blondyn w czewonych skarpetkach i sandałach? W BMW?

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2012-03-15 20:38:22
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 15 Mar, 17:17, "bagno" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > końcu go
    > wyprzedziliśmy i nie wiem co wyprawiał dalej. Pewnie powinniśmy to gdzieś

    nie ma reguły. Jedni starsi ludzie jeżdżą dobrze inni tragicznie. Być
    może jest to spowodowane tym w jakim wieku delikwent zasiadł za
    kierownicą. jeżeli facet po 50 a nie daj Bóg po 60 pierwszy raz zaczął
    jeździć autem to tragedia ale jeżeli facet jeździ samochodem w miarę
    dużo od np 20-25 roku życia to w wieku 70 lat będzie jeździł dobrze.

  • 7. Data: 2012-03-15 20:45:38
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Myjk wrote:

    > Thu, 15 Mar 2012 18:46:18 +0100, Szymon Machel

    > Blondyn w czewonych skarpetkach i sandałach? W BMW?

    Gracjan ma prawo jazdy?

    <http://gracjan.pinger.pl/m/878252>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 8. Data: 2012-03-15 21:10:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-15 20:45, Rafał Grzelak pisze:
    (...)
    > Gracjan ma prawo jazdy?
    >
    > <http://gracjan.pinger.pl/m/878252>

    Zapytaj go.

  • 9. Data: 2012-03-15 21:49:37
    Od: "Mirek" <M...@y...com>

    Użytkownik "bagno" napisał w wiadomości grup

[...]

    Skąd wiesz że był starszym czlowiekiem?
    --
    ma

  • 10. Data: 2012-03-15 22:00:09
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    bagno w <news:jjt4nk$kuk$1@inews.gazeta.pl>:

    > Jedziemy sobie za jakimś gościem w smarcie.
    [...]
    > Mało brakowało a ze smarta zostałyby kawałki

    Przesiądźcie się ze smarta do pojazdu, któremu *bagno* niestraszne...

    --
    Tomasz Nycz