  • 1. Data: 2013-11-13 20:49:43
    Temat: czy sprzet zdrozeje (filipiny)?
    Od: jg <f...@f...pl>

    odpalac szklane kule i...

    mata wiedze, czy ta zawierucha na filipinach i okolicach wyrzadzi jakies
    szkody w cenach sprzetu?

    --
    jg

  • 2. Data: 2013-11-13 22:08:39
    Temat: Re: czy sprzet zdrozeje (filipiny)?
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik jg napisał:
    > odpalac szklane kule i...
    >
    > mata wiedze, czy ta zawierucha na filipinach i okolicach wyrzadzi jakies
    > szkody w cenach sprzetu?

    i3 robia na costa rica, intele nie podrozeja ;)

  • 3. Data: 2013-11-13 22:52:46
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Wed, 13 Nov 2013 22:08:39 +0100, Mr. Misio napisał(a):

    > i3 robia na costa rica, intele nie podrozeja ;)

    w sumie akurat chodzilo mi bardziej o dyski twarde... ramy chyba tez byly w
    przeszlosci podatne na efekty efektu cieplarnianego...

    --
    jg

  • 4. Data: 2013-11-13 23:38:07
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-11-13 22:52, jg napisał/a:
    > ramy chyba tez byly w
    > przeszlosci podatne na efekty efektu cieplarnianego...

    Ale chodzi ci o ramy rowerowe czy okienne?

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2013-11-13 23:48:49
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Czarek napisał:

    > Ale chodzi ci o ramy rowerowe czy okienne?

    Moze o spotkanie z Ramą ;)

  • 6. Data: 2013-11-14 04:54:12
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 13-11-2013 20:49, jg pisze:
    > odpalac szklane kule i...
    >
    > mata wiedze, czy ta zawierucha na filipinach i okolicach wyrzadzi jakies
    > szkody w cenach sprzetu?

    Filipiny to jakiś chiński odpowiednik Hamerykańskiej "Doliny Krzemowej"?
    Oni chyba głównie robili telewizory japońskich marek. A że magazyny tymi
    telewizorami są już przepełnione, a niewielu stać na najnowsze i większe
    modele, to może i tego zaprzestali. Częściej widzę na metkach ciuchów,
    że zostały tam wyprodukowane, niż na elektronice.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 7. Data: 2013-11-14 10:30:55
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-11-13 23:48, Mr. Misio pisze:

    > Moze o spotkanie z Ramą ;)

    Z margaryną?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 8. Data: 2013-11-14 19:24:07
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 14 Nov 2013 04:54:12 +0100, Zakonspirowany napisał(a):

    > Filipiny to jakiś chiński odpowiednik Hamerykańskiej "Doliny Krzemowej"?

    nie mam pojecia... a w tej dolinie to oni cos produkuja?

    --
    jg

  • 9. Data: 2013-11-15 00:59:52
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 14-11-2013 19:24, jg pisze:

    > nie mam pojecia... a w tej dolinie to oni cos produkuja?

    Na dzień dzisiejszy, to tam mają tam praktycznie tylko biura
    projektanckie i programistyczne. Resztę robią głównie w Chinach i na
    Tajwanie, w Japonii już tylko hi-end.
    Ale wracając do meritum: ceny nie wzrosną - Chińczycy z przyjemnością i
    bez najmniejszego trudu przejęliby zamówienia dla Filipin, czyli ew.:
    ekrany LCD i LED, twarde dyski, drukarki Lexmark i jakieś małe
    podzespoły typu czip. Ceny by poszybowały, ale gdyby to Chiny nawiedził
    jakiś potężny kataklizm. A i to na krótko, bo magazyny w krajach
    odbiorczych są zapełnione, a takie państwo jak ChRL by się odbudowało
    błyskawicznie.

    --