  • 1. Data: 2013-11-14 21:56:36
    Temat: Corsair Hydro Series H60
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Hej,

    Kupilem chlodzenie do procesora 'Corsair Hydro Series H60 2013 model' i
    przyslali mi to w jakims zwyklym pudle do tego wyglada to na porysowane.
    Ktos wie jak to sie oryginalnie sprzedaje i czy te rysy oznaczaja ze to
    bylo juz przez kogos uzywane?
    Linki do zdjec:

    http://img30.imageshack.us/img30/9065/itfw.jpg
    http://img19.imageshack.us/img19/3185/tq3j.jpg

  • 2. Data: 2013-11-14 23:01:09
    Temat: Re: Corsair Hydro Series H60
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 14 Nov 2013 20:56:36 +0000, 2late napisał(a):

> [...]
    > przyslali mi to w jakims zwyklym pudle do tego wyglada to na porysowane.
    > Ktos wie jak to sie oryginalnie sprzedaje i czy te rysy oznaczaja ze to

    Rysy powstały raczej z braku oryginalnego zabezpieczenia, a nie z montażu
    na procesorze. Tak powinien wyglądać nowy komplet:
    http://www.youtube.com/watch?v=mnUyQNrMqzU

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2013-11-15 01:05:10
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 14-11-2013 23:01, GLaF pisze:
    > Rysy powstały raczej z braku oryginalnego zabezpieczenia, a nie z montażu
    > na procesorze.

    No to gdzie się podziało oryginalne pudło i zabezpieczenia? Jak dla
    mnie, to typowy refurbished. Kluczowe pytanie: gdzie zostało zakupione i
    za jaką cenę. Jeśli na allegro w "super promocji", to odpowiedź jest
    raczej jasna.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 4. Data: 2013-11-15 16:52:00
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "2late" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Ktos wie jak to sie oryginalnie sprzedaje i czy te rysy oznaczaja ze to bylo

    nie wyglada zeby bylo uzywane, ale zdecydowanie nie jest w stanie w jakim
    sprzedawane sa nowe, najprawdopodobniej jakis zwrot, uszkodzone pudelko itp.

    jezeli bylo tanio i sprzedajacy gwarantuje ze bedzie dzialalo to nie ma
    sie co szczypac tylko wyczyscic, posmarowac i uzywac

    jezeli bylo w normalnej cenie albo opisane jako nowka niesmigana to
    wypadalo by zwrocic i nie dac sie wykorzystywac do opychania resztek ;)

    --
    http://db.org.pl/

  • 5. Data: 2013-11-15 21:12:58
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 15/11/2013 15:52, m4rkiz wrote:

> [...]
    >
    > jezeli bylo w normalnej cenie albo opisane jako nowka niesmigana to
    > wypadalo by zwrocic i nie dac sie wykorzystywac do opychania resztek ;)

    Sprzedane jako nowe. W calkiem normalnej cenie z normalnego* sklepu (* od
    wczoraj juz nie aktualne). Jak radzil kolega GLaF, zerknalem na youtube,
    jak wyglada normalny zestaw i okazuje sie ze brak manuali i wiatraka,
    mozliwe ze czegos jeszcze. Poki co odsylam z powrotem.

  • 6. Data: 2013-11-17 01:24:47
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-11-15 21:12, 2late pisze:

> [...]
    > youtube, jak wyglada normalny zestaw i okazuje sie ze brak manuali i
    > wiatraka, mozliwe ze czegos jeszcze. Poki co odsylam z powrotem.

    Podziel się informacją, co to za "normalny" sklep

  • 7. Data: 2013-11-17 18:14:10
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 17/11/2013 00:24, BQB wrote:

    > Podziel się informacją, co to za "normalny" sklep

    Podziele sie ostatecznym werdyktem jak sprawa zostanie rozwiazana. ;~)

  • 8. Data: 2013-11-18 00:57:28
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 17-11-2013 18:14, 2late pisze:
    > Podziele sie ostatecznym werdyktem jak sprawa zostanie rozwiazana. ;~)

    Jakim werdyktem? Przecież już w tej chwili wiadomo, że sklep szuka
    naiwniaków. Mógłbyś ostrzec już teraz. Boisz się, że to przeczytają i z
    zemsty nie zwrócą Ci pieniędzy, czy co?!
    Nie rozumiem.

    --

  • 9. Data: 2013-11-18 19:05:10
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 17/11/2013 23:57, Zakonspirowany wrote:

    > Jakim werdyktem? Przecież już w tej chwili wiadomo, że sklep szuka
    > naiwniaków. Mógłbyś ostrzec już teraz. Boisz się, że to przeczytają i z
    > zemsty nie zwrócą Ci pieniędzy, czy co?!
    > Nie rozumiem.

    Badz cierpliwy.