  • 1. Data: 2013-11-11 21:58:25
    Temat: Oprogramowanie DVD W
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Mam laptopa, 6-cio letni Acer. Po ostaniej reinstalacji nawet nie
    instalowalem Nero bo przez ostanie 5 lat uzywam duzych dyskow i nie
    wypalilem ani jednej plyty. Teraz nagle potrzebuje zrobic sobie obraz plyty
    DVD a nie bardzo chce mi sie cokolwiek instalowac. Mam windows XP ktory ma
    jakies oprogramowanie wbudowane. Znaczy ze jesli przeciagne na DVD plik
    chce mi go wypalic ale ze nie mam dysku, to nie moge zrobic kroku dalej.
    Jak sie dostac do tego oprogramowania zeby zrobic obraz dysku i potem
    podlaczyc go za pomoca Demon tools?

  • 2. Data: 2013-11-11 23:08:27
    Temat: Re: Oprogramowanie DVD W
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik 2late napisał:
> [...]
    > kroku dalej. Jak sie dostac do tego oprogramowania zeby zrobic obraz
    > dysku i potem podlaczyc go za pomoca Demon tools?

    JEdnak polecalbym imgBurn - pokochasz :)

  • 3. Data: 2013-11-11 23:52:15
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 11.11.2013 21:58, 2late pisze:
    > Mam laptopa, 6-cio letni Acer. Po ostaniej reinstalacji nawet nie instalowalem Nero
    bo przez ostanie 5 lat uzywam duzych dyskow i nie wypalilem ani jednej plyty. Teraz
    nagle potrzebuje zrobic sobie

    Problem jest programowy, a nie sprzętowy.

    http://www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | |
    ......./

  • 4. Data: 2013-11-12 00:57:46
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 11/11/2013 22:08, Mr. Misio wrote:

    > JEdnak polecalbym imgBurn - pokochasz :)

    Dzieki. Sciagnalem i jutro wyprobuje. :)

    I wszystkich zniesmaczonych przepraszam za NTG.