  • 1. Data: 2013-11-11 10:59:46
    Temat: Lexmark T420 - czarne plamy na wydruku co 4,7 cm
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    Witam

    Mam mały problem w wydrukami z Lexmarka T420. Na każdym wydruku z prawej
    i lewej strony zostawia dwie plamy, jedna z prawej strony druga z lewej.
    Plamy są w jednej linii. Każda z plam ma wymiary 0.8 cm na 2 mm. Linia z
    plamami pokazuje się co około 4,7 cm.
    Macie pomysł gdzie szukać problemu?

  • 2. Data: 2013-11-11 11:12:34
    Temat: Re: Lexmark T420 - czarne plamy na wydruku co 4,7 cm
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 10:59:46 +0100, Damian Skrycki napisał(a):

> [...]
    > i lewej strony zostawia dwie plamy, jedna z prawej strony druga z lewej.
    > Plamy są w jednej linii. Każda z plam ma wymiary 0.8 cm na 2 mm. Linia z

    sprawdz beben...

    --
    jg

  • 3. Data: 2013-11-11 11:23:18
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2013-11-11 10:59, Damian Skrycki pisze:
> [...]
    > i lewej strony zostawia dwie plamy, jedna z prawej strony druga z lewej.
    > Plamy są w jednej linii. Każda z plam ma wymiary 0.8 cm na 2 mm. Linia z
    Tak wygląda przykładowy wydruk
    https://imageshack.com/i/5jmlpuj

  • 4. Data: 2013-11-11 11:24:39
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2013-11-11 11:12, jg pisze:

    > sprawdz beben...

    W tym rzecz że bęben jest wymieniany z tonerem i to drugi który tak syfi

  • 5. Data: 2013-11-11 11:34:41
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 11:24:39 +0100, Damian Skrycki napisał(a):

    > W tym rzecz że bęben jest wymieniany z tonerem i to drugi który tak syfi

    to moze fuser? na pewno walniete jest cos walkowatego ksztaltu...

    --
    jg

  • 6. Data: 2013-11-11 11:39:02
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 11:24:39 +0100, Damian Skrycki napisał(a):

    > W tym rzecz że bęben jest wymieniany z tonerem i to drugi który tak syfi

    tu masz service manual:
    http://www.feedroller.com/Store/Service%20Manual/LX-
    4048-T420n-Manual.pdf

    --
    jg

  • 7. Data: 2013-11-11 18:54:15
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2013-11-11 11:39, jg pisze:

    > tu masz service manual:
    > http://www.feedroller.com/Store/Service%20Manual/LX-
    4048-T420n-Manual.pdf

    Dzięki na manuala.
    Narazie obeszłem problem zmieniając intensywność druku na mniejsze.
    Plamek nie widać.

  • 8. Data: 2013-11-11 19:44:16
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 18:54:15 +0100, Damian Skrycki napisał(a):

    4048-T420n-Manual.pdf

    > Dzięki na manuala.
    > Narazie obeszłem problem zmieniając intensywność druku na mniejsze.
    > Plamek nie widać.

    jest jeszcze szansa, ze to plamki z rodzaju plamek znikajacych po kilku
    wydrukach (pochodzace z zabrudzen)...

    --
    jg

  • 9. Data: 2013-11-11 19:59:16
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Damian Skrycki
    naskrobał(a):

    > Tak wygląda przykładowy wydruk
    > https://imageshack.com/i/5jmlpuj

    A nie przykleiło się "coś" do folii na wałku grzewczym?
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Misie powróciły do domu.

  • 10. Data: 2013-11-11 20:07:45
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2013-11-11 19:59, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Damian Skrycki
    > naskrobał(a):

    > A nie przykleiło się "coś" do folii na wałku grzewczym?

    Możliwe ale by to sprawdzić muszę ja rozebrać na częsci pierwsze.