  • 1. Data: 2013-11-11 17:38:45
    Temat: MONITOR Led
    Od: fifak <f...@o...com>

    Szukam LED ~24" matryca inna niż TN, szeroka regulacja jasności, cena <1k.

  • 2. Data: 2013-11-11 20:12:58
    Temat: Re: MONITOR Led
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 11.11.2013 17:38, fifak pisze:
    > Szukam LED ~24" matryca inna niż TN, szeroka regulacja jasności, cena <1k.
    skoro monitor ma być LED to matryca jest LED a nie TN. Chyba że szukasz
    monitora LCD, który jest podświetlany diodkami, za które jelonki płacą
    słoną kasę?
    ToMasz

  • 3. Data: 2013-11-12 10:38:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Nov 2013 20:12:58 +0100, ToMasz napisał(a):
    > skoro monitor ma być LED to matryca jest LED a nie TN. Chyba że szukasz
    > monitora LCD, który jest podświetlany diodkami, za które jelonki płacą
    > słoną kasę?

    Krotki przeglad Allegro wskazuje, ze nie masz racji - no chyba ze 800 zl za
    ponaddwudziestocalowy monitor to dzisiaj "slona kasa".

    Byc moze LED-y w podswietleniu sa zaleta. Moje oczy przesiadke z CRT na
    podswietlane klasycznie LCD dosc ciezko odchorowaly.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 4. Data: 2013-11-12 11:08:20
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-12 10:38, Maciek pisze:

> [...]
    >
    > Byc moze LED-y w podswietleniu sa zaleta. Moje oczy przesiadke z CRT na
    > podswietlane klasycznie LCD dosc ciezko odchorowaly.

    W jaki sposób?
    Włączyłeś maksymalną jasność obrazu?

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-11-12 13:39:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-12 11:08, Użytkownik Marcin N napisał:

    > W jaki sposób?

    Nie słyszałeś o ludziach którzy reagują na częstotliwość migotania
    świetlówek z podświetlenia ?

    > Włączyłeś maksymalną jasność obrazu?

    Nie musiał jeśli reagował na podświetlenie, inna sprawa że tańsze
    panele nie miały regulacji.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-11-12 14:04:31
    Od: "SP1H" <...@p...pl>

    > Nie słyszałeś o ludziach którzy reagują na częstotliwość migotania
    > świetlówek z podświetlenia ?

    ja tak mam, dlatego mi się marzy monitor z matrycą ciekłokrystaliczną
    podświetlaną żarówką halogenową...

  • 7. Data: 2013-11-12 15:53:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-12 14:04, SP1H pisze:

    > ja tak mam, dlatego mi się marzy monitor z matrycą ciekłokrystaliczną
    > podświetlaną żarówką halogenową...

    A LED też migocze? Halogen to krok wstecz. LED ma niewielki pobór prądu.
    20 calowy monitor z LED bierze mniej prądu niż stary LCD 15 calowy.

    --
    MN

  • 8. Data: 2013-11-12 15:59:44
    Od: fifak <f...@o...com>

    W dniu 2013-11-11 20:12, ToMasz pisze:
    > skoro monitor ma być LED to matryca jest LED a nie TN. Chyba że szukasz
    > monitora LCD, który jest podświetlany diodkami, za które jelonki płacą
    > słoną kasę?
    > ToMasz

    szukam monitora LCD z podświetleniem krawędziowym LED i matrycą typu
    NIE-TN, przy czym skłaniam się do wszelkich xIPS a raczej nie xPLS xVA
    chyba że ktoś mnie przekona że coś co nazywa się teraz xPLS jest lepsze
    od dawnych SPVA

    pytam bo nie jestem na bieżąco z monitorami LCD (kilka lat temu byłem)

    precyzyjnie ?

  • 9. Data: 2013-11-12 16:51:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-12 15:53, Użytkownik Marcin N napisał:

    > A LED też migocze? Halogen to krok wstecz. LED ma niewielki pobór prądu.
    > 20 calowy monitor z LED bierze mniej prądu niż stary LCD 15 calowy.

    Dlaczego sądzisz że pobór prądu może być jakimkolwiek kryterium
    w doborze monitora ?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-11-12 17:18:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "fifak" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > szukam monitora LCD z podświetleniem krawędziowym LED

    Beznadziejny wybór.