-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
ier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
Date: Tue, 05 Jul 2011 09:03:53 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 44
Message-ID: <iuud0q$kii$1@inews.gazeta.pl>
References: <iumq5k$9u2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<iumrgs$aln$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1...@4...net>
<iun039$buv$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iun5bk$ovl$1@inews.gazeta.pl>
<iunduv$g92$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iunu89$uvm$1@mx1.internetia.pl>
<iuo00a$phq$1@inews.gazeta.pl> <iuo1q1$i20$1@mx1.internetia.pl>
<iuofe4$qba$1@inews.gazeta.pl> <iupgbe$df2$1@mx1.internetia.pl>
<4e105300$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupmnb$gl5$1@mx1.internetia.pl>
<4e10cb33$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
<iuqkgl$t3$1@mx1.internetia.pl>
<4e10f951$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
<iurtgs$1cq$1@inews.gazeta.pl>
<4e11c577$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
<iusm5s$87t$1@mx1.internetia.pl>
<4e124f75$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1309849434 21074 82.177.76.50 (5 Jul 2011 07:03:54 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Jul 2011 07:03:54 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <4e124f75$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2382028
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-05 01:40, to pisze:
> Artur Maśląg
(...)
>> Cieszę się, że do tego też doszedłeś. Jednak nie znaczy to, że przepisy
>> można zlewać, bo wydaje mi się, że widzę.
>
> Ależ ja tą zasadę wyznają od zawsze. Także jako pieszy przechodząc przez
> jezdnię ("nie widzę -- nie idę").
Nie jest odpowiedź na to co ja napisałem powyżej.
>> Aaaaa - to teraz już wszyscy jadą 70km/h, a nie 80-100? Znaczy to więcej
>> to już okazuje się rzadkość, a nie reguła?
>
> Minimum 70.
Aha, to mam y kolejne przybliżenie..
>> Nic nie ma - udowodniono, że super-hiper samochód hamuje niewiele lepiej
>> niż typowe jeździdło przy normalnych prędkościach.
>
> Nie wiem gdzie to udowodniono.
Trudno - o prasie fachowej nie wspominam, ale nawet tutaj na grupie
było podawane jak to niewielkie różnice są.
> Ciężko by było, bo nie lubię niszczyć auta awaryjnym hamowaniem bez
> potrzeby.
No właśnie, nie czytasz, eksperymentu nie chcesz przeprowadzić
- wolisz tkwić w swych imaginacjach, które mają niewiele wspólnego
z rzeczywistością. Uważaj też na wiarę w bożków trzyliterowych.
> Inteligentni ludzie podczas dyskusji zakładają, że poziom intelektualny
> współrozmówców jest wystarczający, by nie tracić czasu na mówienie o
> rzeczach oczywistych. Niestety w internecie to założenie bywa często
> błędne.
Odpowiem Ci w tym samym tonie - inteligentni ludzie nie pomijają
rzeczy oczywistych przy analizie problemu, by zajmować się tylko
mało istotnymi fragmentami zagadnienia. Tak jest w szczególności
z wypadkami.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.07.11 12:15 Michał Gut
- 05.07.11 12:28 Cavallino
- 05.07.11 12:21 Cavallino
- 05.07.11 17:13 Shrek
- 05.07.11 17:15 Shrek
- 05.07.11 17:15 Shrek
- 05.07.11 17:17 Artur Maśląg
- 05.07.11 17:27 Cavallino
- 05.07.11 17:27 Cavallino
- 05.07.11 17:49 Shrek
- 05.07.11 17:59 Cavallino
- 05.07.11 18:16 to
- 05.07.11 18:24 Shrek
- 06.07.11 02:43 to
- 06.07.11 02:15 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=