-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.pion
ier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
Date: Tue, 05 Jul 2011 08:51:44 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 38
Message-ID: <iuuca0$i55$1@inews.gazeta.pl>
References: <iumq5k$9u2$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iumqdn$coj$1@news.onet.pl>
<iumrgs$aln$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <4e0f5e92$1@news.home.net.pl>
<4e0f620c$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
<iunp3f$p36$1@inews.gazeta.pl>
<4e104db7$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupmt8$hol$1@mx1.internetia.pl>
<4e105f21$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupo5n$nq5$1@mx1.internetia.pl>
<4e106344$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupp9o$6ie$1@mx1.internetia.pl>
<4e10c438$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
<iuqjdt$or1$1@mx1.internetia.pl>
<4e10cfa9$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
<iuqli1$6rq$1@mx1.internetia.pl>
<4e110471$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
<iuru5c$3c5$1@inews.gazeta.pl>
<4e12643e$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1309848704 18597 82.177.76.50 (5 Jul 2011 06:51:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Jul 2011 06:51:44 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <4e12643e$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2382019
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-05 03:09, to pisze:
> Artur Maśląg
>
>> Zdaje się nie zauważasz wagi czynu (czy też zaniechania), który wprost
>> doprowadził do wypadku. Pewnie, ważniejsze jest te parę procent winy,
>> które być może uda się przypisać komuś innemu.
>
> To zależy jeszcze od okoliczności, które nie są znane. Jest zasadnicza
> różnica czy:
>
> - omijał pojazdy które już wcześniej tam stały, a dzieci wybiegły z
> pomiędzy nich
> - omijał pojazdy które dopiero się zatrzymywały, a dzieci normalnie
> przechodziły przez przejście
Wręcz przeciwnie - nawet w sytuacji najbardziej obciążającej pieszych,
czyli to teoretyczne wybiegnięcie zza samochodu stojącego przed pasami
to w bardzo niewielkim stopniu mogło mieć wpływ na wypadek i umniejszyć
winę kierowcy, który się nie zatrzymał przed pasami - jadący z tylu nie
może zakładać tego co Ty założyłeś wcześniej - że stał bo nie było
miejsca, a nie że stał, ponieważ puszczał pieszych. To tyle.
>>> Jest oczywiste, że 150 km/h nie jest właściwą prędkością na oblodzonej
>>> Puławskiej, więc po jaką cholerę o tym aspekcie w ogóle dyskutować?
>>
>> Otóż to - jest bezdyskusyjne, że takim zachowaniem doprowadził do
>> wypadku. Naprawdę nieistotne jest, czy była bariera, wypadła mu komórka
>> itd.
>
> Nie, jest bezdyskusyjne, że ta prędkość zwiększyła ryzyko wypadku i
> pogorszyła jego skutki, bezpośrednia przyczyna to już niekoniecznie ta
> prędkość. Oczywiście najłatwiej poprzestać na stwierdzeniu, ze jechał 150
> km/h i tyle.
Przykro mi - bezdyskusyjny jest fakt, że jadąc z taką prędkością
doprowadził bezpośrednio do wypadku, a nie jak Ty próbujesz udowodnić,
że prędkość tylko zwiększyła ryzyko wypadku itd.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.07.11 08:56 szerszen
- 05.07.11 09:03 Artur Maśląg
- 05.07.11 12:15 Michał Gut
- 05.07.11 12:28 Cavallino
- 05.07.11 12:21 Cavallino
- 05.07.11 17:13 Shrek
- 05.07.11 17:15 Shrek
- 05.07.11 17:15 Shrek
- 05.07.11 17:17 Artur Maśląg
- 05.07.11 17:27 Cavallino
- 05.07.11 17:27 Cavallino
- 05.07.11 17:49 Shrek
- 05.07.11 17:59 Cavallino
- 05.07.11 18:16 to
- 05.07.11 18:24 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=