  • Data: 2012-02-14 00:49:22
    Temat: Re: czy napedy optyczne odchodza do lamusa
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja sie moge szarpnac na te dodatkowe 0,97$ za wersje na patyku zamiast
    > na cdv. Jakos przeboleje jedno piwko, a Malymietki tez nie straci.

    Też bym się szarpnął.
    Ale mam wrażenie, że taka opcja byłaby niemarketingowa. Tzn. potencjalny
    klient widzi, że za dopłatą 3zł może mieć bootowalny USB instalacyjny. I
    sobie myśli: "Że co? Że kurwa to ich kosztuje tylko 3zł i muszę dopłacać
    kupując system za 500zł?! Co za pazerne gnoje. Kapitalistyczne złodziejskie
    świnie!". PR ucierpi. Więc jeśli miałaby taka opcja być, to bym bardziej
    spodziewał się dopłaty 99zł za nośnik premium czy coś w tym stylu :P

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl