  • Data: 2012-02-14 10:19:13
    Temat: Re: czy napedy optyczne odchodza do lamusa
    Od: BoxFish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-14 00:33, Michal Lukasik pisze:

    > Nie widzisz związku?

    nie

    >Co z tego, że jest najtańszy, skoro potencjalny
    > klient i tak woli ukraść i w d**ie ma czy na półce w sklepie leży to na CD
    > czy na pendrajwie bo i tak nie kupi. Co innego kiedy *musi* kupić.

    I nagle wszyscy będą musili kupić ? Bzdura, na takiej właśnie bzdurze
    opierają swe wyliczenia wielkie koncerny. Bo skoro 1000 osób "pobrało" z
    sieci płytę to znaczy że oni stracili 1000 x cena płyty.

    Jeśli ktoś musiał kupić to kupił. jak nie musiał albo go nie było stać
    tonie kupił i teraz też nie kupi.

    > Pomijam już fakt, że w pierwszej mojej wypowiedzi nie było nawet krzty
    > powagi czego chyba nie zauważyłeś.

    Być może.

    > :D
    > No to może napiszesz jak w jaki sposób Tobie najwygodniej kupować np.
    > DVD/BR z bajką dla dziecka? Albo jak nie Tobie to "Kowalskiemu"?

    Tak samo jak przedtem tak samo i dziś, kupuję to co jest mi
    potrzebne.Jak mnie na coś nie stać to nie kupuję i to dotyczy sporej
    części ludzi korzystających z netu.

    Nie wszyscy tak jak uważasz zaczęli "piracić" i nie wszyscy którzy
    piracili polecą teraz do sklepu.

    Bo piracili dla tego że było łatwo i za darmo. A jak będzie drogo to po
    prostu nie kupią. Powiem więcej ,mam na półce ok 700 oryginalnych płyt
    CD i 400 DVD a net traktowałem jak możliwość sprawdzenia czegoś przed
    zakupem.

    Przesłuchałem 1000 płyt kupiłem np 100, resztę wywaliłem.

    Mnie to zakupy ułatwiało, nawet zachęcało - łatwość sprawdzenia
    zawartości bez wychodzenia z domu. Teraz jak będę w sklepie to może przy
    okazji czegoś posłucham, może coś kupię - będzie trudniej.

    Na 100% kupię mniej.

    Film dla dziecka ? Ile ich kupujesz ? Do tej pory nie kupowałeś ?