    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czy grad zbił wam szybę?
    Date: Tue, 4 Jun 2024 00:32:08 -0000 (UTC)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Oczywiście. Guma jest twarda to jest poślizg. Zamiast gumy użyj stalowej
    > obręczy :) żebyś doświadczył większej różnicy.

    A jadę sobie tak kiedyś. Styczeń, słoneczko świeci, więc w kabinie ciepło
    (efekt szklarni się robi), czysty asfalt, letnie opony (chyba nawet nie
    zmieniałem na zimę, bo nie jeździłem). Samochód bez ABSu. 50 na godzinę,
    może mniej. Myślami jestem gdzie indziej. Dojeżdżam do drogi z
    pierwszeństwem i z dużym ruchem, delikatnie hamuję. A wuja, mogę sobie
    hamować. Leci samochód jak sanki z górki. Zmiotłoby mnie z planszy. Jakoś
    ostatkiem przytomności zaciągnąłem ręczny, skręciłem kierownicę, obróciło
    mnie ze dwa razy, ale zatrzymałem się. Nie polecam.

    --
    Trzy lwy spotkały się na pustyni. Pierwszy jęcząc mówi:
    - Zjadłem Amerykanina z wrzodem żołądka i od wczoraj jestem chory.