  • Data: 2010-08-09 08:19:47
    Temat: Re: czy Play jest poważny ?
    Od: "mz" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przechodze z Ery do Play bo nie podobają mi się warunki na jaich Era chce
    przedłużyć ze mną umowę. Tzn wyłącza mi z abonamentu rozmowy do Play i
    Cyfrowego Polsatu - za te rozmowy będe musiał płacić dodatkowo mimo nie
    wykorzystania minut z abonamentu i nie mam zamiaru zastanawiac się czy osoba
    do której dzwonie jest w Play czy nie - ale o tym już pisałem na tej grupie
    i nie będe sie powtarzał. Ten sam telefon ma tez Orange więc jak Play mi nic
    nie odpowie przejde tam.