  • 61. Data: 2009-04-19 12:01:31
    Temat: Re: czy LCD nadają się tylko do HD ???
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > a jaka jest różnica pomiędzy Component a Component po Euro?

    component nie ma nic wspólnego z euro.
    composite, ale w euro czy rca to ten sam sygnał.
    różnica tylko w sposobie podłączenia.

    pawell

  • 62. Data: 2009-04-19 13:00:08
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2009-04-15 18:43, psb napisal (a):

    > Z tą jakością to też zależy od toru analogowego w tv (pracuje przy
    > źródle YPbPr), poza tym przez componenta nie puścisz już 1080p tylko max
    > 1080i.

    Puścisz puścisz. Odtwarzacze blu-ray czy hd dvd to nie jedyne źródła
    sygnału.

    --
    maciek

  • 63. Data: 2009-04-19 17:16:47
    Od: a...@g...com

    On Apr 19, 1:43 am, "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote:
    > Po SCART może sygnał być puszczony w postaci component (najgorszy) poprzez
    > S-Video (oddzielny sygnał chrominancji i luminancji - trochę lepszy), RGB
    > (dużo lepszy niż component) jak również YPbPr (luminancja + sygnały
    > różnicowe - chyba najlepszy).

    a jaki mają PINOEER BCT 1630 i/lub FERGUSON 6900
    na swoich SCARTach?

    (chcę trochę pokombinować z tym MEDIASATem żeby zobaczyć co przypasuje
    do wejść jakie są dostępne w różnych telewizorach/monitorach LCD...)

  • 64. Data: 2009-04-19 17:43:20
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

> [...]
    >
    > (chcę trochę pokombinować z tym MEDIASATem żeby zobaczyć co przypasuje
    > do wejść jakie są dostępne w różnych telewizorach/monitorach LCD...)

    6900 ma standardowe component na cinchach, a nie na scart-cie.

  • 65. Data: 2009-04-19 18:31:13
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > Poza tym S-video był stworzony głównie dla kamer video svhs i hi8
    > celem podwyższenia jakości i pierwotnie był tylko na osobnym złączu.

    Stąd też konieczność ręcznego ustawienia wejścia w tryb Composite lub
    S-Video, podczas gdy przełączanie Composite<->RGB odbywa się samoczynnie.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 66. Data: 2009-04-19 18:36:40
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:
    > Owszem, przewiduje, własnie po tych samych przewodach. Jest to całkowicie
    > zgodne ze specyfikacją SCART

    http://en.wikipedia.org/wiki/SCART podaje (w tłumaczeniu na polski):
    SCART nie może oficjalnie przenosić składowych sygnału wideo innych niż
    RGB (np. YPbPr) [...] jednak niektórzy producenci zapewniają opcjonalne,
    niestandardowe wyjście YPbPr za przez wyprowadzenia, które są oficjalnie
    zarezerwowane dla składowych koloru RGB.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 67. Data: 2009-04-19 18:38:08
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:
    > http://www.hardwarebook.info/SCART

    A to jest oficjalna specyfikacja, czy tylko rozkład wyprowadzeń w
    spotykanym na rynku sprzęcie?

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 68. Data: 2009-04-19 19:21:21
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > A to jest oficjalna specyfikacja, czy tylko rozkład wyprowadzeń w
    > spotykanym na rynku sprzęcie?

    http://www.digitaltelevision.gov.uk/pdf_documents/pu
    blications/SCART_report_issue.pdf

  • 69. Data: 2009-04-19 21:29:40
    Od: a...@g...com

    On Apr 19, 7:43 pm, Jingiel <X...@X...XX> wrote:

    > 6900 ma standardowe component na cinchach, a nie na scart-cie.

    a PIONEER BCT 1630 ??

  • 70. Data: 2009-04-20 05:10:01
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@g...com pisze: