  • 41. Data: 2009-04-17 12:11:10
    Temat: Re: czy LCD nadają się tylko do HD ???
    Od: a...@g...com

    On Apr 17, 10:51 am, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > I dlatego taki tv właśnie mam.
    > Efekt jest conajnmiej dobry.

    no ale gdzież jeszcze można kupić LCD o rozdzielczości PAL! (znaczy
    jakieś ~600x800, czy nawet mniej?)
    chyba, że takie malutkie, np. 18", ale w okolicach 37" rozdzielczość
    jest w stronę HD, czyż nie?

  • 42. Data: 2009-04-17 12:20:03
    Od: a...@g...com

    On Apr 17, 9:20 am, Ormianin <o...@c...epf.pl> wrote:
    > Widziales jak wyglada nawet dobrej jakosci obraz SD przeskalowany na
    > duzym odbiorniku LCD?

    owszem widziałem u ludzi - TRAGEDIA!

    > Natywnej z dekodera SD nie uzyskasz, musialbys miec cyfrowe zrodlo HD i to
    > glownie po HDMI... uzyskasz tylko przeskalowany obraz do natywnej LCD i tu
    > glownie jakosc zalezy to tez od elektroniki LCD i dekodera sat

    stawiałbym raczej na "elektronikę LCD", a raczej na oprogramowanie
    telewizora!

    kolega ma zewnętrzny tuner tv podłączony do analogowej kablówki i
    dający na wyjściu nie tyle przeskalowany co inteligentnie
    INTERPOLOWANY obraz wysokiej rozdzielczości (do wyboru jaką natywną
    będzie miał monitor LCD)

    efekt jest SUPER! (pod warunkiem dostowania tej rozdzielczości tej
    interpolowanej do rozdzielczości monitora)

    czy naprawdę nie ma dostępnych obecnie w sprzedaży telewizorów LCD
    umiejących sobie zinterpolować obraz z SD do rozdzielczości WŁASNEGO
    ekranu?
    przecież to w sumie standardowy już algorytm z popularnymi
    dedykowanymi czipsetami!

  • 43. Data: 2009-04-17 14:00:01
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    a...@g...com pisze:
    > Mam proste pytanie: czy telewizor LCD musi być podłączony do źródła
    > HighDefinition żeby jakość nie była gorsza od CRT?
    >
    > Czy jak np. podłączę LCD do normalnego (Small Definition) dekodera
    > Cyfry+, np. MEDIASAT/PIONEER _1635 itp. to będę mieć kaszanę?

    Możesz czytać w nieskończoność posty typu "czy lepsza jest marchewka od
    rzodkiewki" Kupisz i potem nie spodoba ci się. Zajdź do sklepu z tunerem
    pod pachą poproś żeby ci sprzedawca podłączył go do wybranych przez
    ciebie telewizorów i wybierz ten który ci się najbardziej podoba.

  • 44. Data: 2009-04-17 17:25:23
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > ekranu?
    > przecież to w sumie standardowy już algorytm z popularnymi

    Ależ są, tylko im tańszy telewizor tym bardziej zintegrowany chipset,
    mniejsza moc obliczeniowa i tym gorsza jakość.

  • 45. Data: 2009-04-18 11:58:49
    Od: a...@g...com

    On Apr 17, 7:25 pm, Padre <P...@n...net> wrote:

    > Ależ są, tylko im tańszy telewizor tym bardziej zintegrowany chipset,
    > mniejsza moc obliczeniowa  i tym gorsza jakość.

    może jakieś przykłady? (wraz z cenami)

  • 46. Data: 2009-04-18 23:43:54
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Po SCART może sygnał być puszczony w postaci component (najgorszy) poprzez
    S-Video (oddzielny sygnał chrominancji i luminancji - trochę lepszy), RGB
    (dużo lepszy niż component) jak również YPbPr (luminancja + sygnały
    różnicowe - chyba najlepszy). Wszytsko zależy jaki sygnał wychodzi z
    odbiornika i wchodzi na TV. :-)

  • 47. Data: 2009-04-19 02:38:30
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    nom pisze:
> [...]
    > sygnały różnicowe - chyba najlepszy). Wszytsko zależy jaki sygnał
    > wychodzi z odbiornika i wchodzi na TV. :-)

    przestan pisac brednie i mylic COMPONENT z COMPOSITE. W zyciu component
    nie masz na Scarcie. Poczytaj tu lepiej
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Component_video

    Jingiel

  • 48. Data: 2009-04-19 06:28:15
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik nom napisał:
    > Po SCART może sygnał być puszczony w postaci component (najgorszy)
    ^^^^^^^^^
    A nie composite?

    > poprzez S-Video (oddzielny sygnał chrominancji i luminancji - trochę
    > lepszy), RGB (dużo lepszy niż component)
    ^^^^^^^^^
    Oczywiście znowu composite.
    Dla TV CRT różnica między S-Video i RGB nie jest duża.

    > jak również YPbPr (luminancja + sygnały różnicowe - chyba najlepszy).

    Z tym, że przesyłanie tych sygnałów wykracza poza specyfikację SCART.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 49. Data: 2009-04-19 09:33:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Po SCART może sygnał być puszczony w postaci component (najgorszy)

    Bzdura.

  • 50. Data: 2009-04-19 09:48:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 14:38:32 +0200, BaX napisał(a):

    > Przeciez COMPONENT to to samo co HDMI i różnica pomiędzy EURO , a COMPONENT
    > jest kolosalna.

    a jaka jest różnica pomiędzy Component a Component po Euro?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.