  • Data: 2010-12-01 09:31:58
    Temat: Re: czujnik cofania bez wyswietlacza - jaki?
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Za to jakościowo Valeo bije tę chińszczyznę na głowę. Wykonanie jest o
    > niebo lepsze. Do tego, można spokojnie dokupić pojedynczy czujnik w
    > razie uszkodzenia.

    Do chinoli mozna kupic caly nowy komplet i miec 3 dodatkowe czujniki oraz
    wszystko inne na wymiane - 50zl. Wykonanie jak oceniasz? Ja nawet rozebralem
    srodek i polutowane pieknie, wszystko ogolnie solidne.

    Mnie ciekawi detekcja trudnych do wykrycia przeszkod. Jak pisalem: slupek
    okragly, pret zbrojeniowy, troche grubsza przeszkoda niz slupek parkingowy
    miedzy sensorami (u mnie nie zawsze lapie albo zle piszczy - jakby przeszkoda
    byla 1m a w realu jest 40cm od zderzaka) itp. Ogolnie okragla latarnia stalowa,
    choc gruba, tez rozprasza wiazke dzwiekow nie w tym kierunku co trzeba i
    czulosc nie jest idealna (przypadek gdy sensory maja latarnie miedzy soba)

    Mam chinola (a te sa zapewne rozne ale testow na sieci nie ma) i detekcja jest
    poprawna o ile jedziesz wolno a przeszkoda jest wieksza. Do parkowania miedzy
    samochodami w szeregu sprawuje sie dobrze. Moze w nastepnym aucie pokusze sie o
    valeo, teraz juz po ptokach bo valeo ma mniejsza srednice sensora i na miejsce
    chinoli tego nie zamontujesz bez kombinowania z przejsciowkami jakimis.

    Valeo tez ma zwykly buzzer czy moze pika bardziej przyjemnym dzwiekiem
    "miekkim" i subtelniejszym? Chinole na allegro sa po 50zl za wszystko, wiem ze
    valeo tez nie jest drogi a na jakosci nie ma co oszczedzac.
    Ja oszczedzilem i w sumie jestem zadowolony, wydalem jeszcze 13zl, majatek, na
    farbe (dopasowana na oko i roznica jest pomijalna) by wygladalo piknie. I
    zadowolenie mija gdy jest przeszkoda ktora chcialbym wykryc a sie to nie udaje.
    Tylko ze takie przeszkody jak opisalem faktycznie beda niekorzystnie odbijac
    wiazke dzwieku wiec moze za duzo wymagam ?