eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › czemu nie RS6 ?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 51

  • 41. Data: 2010-07-28 19:55:24
    Temat: Re: Włochy-Polska / dzień Było: Re: czemu nie RS6 ?
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>


    Użytkownik "Tomek Kańka" <t...@t...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrni50lkr.i3i.tom@tv2.dom.local...
    > Przemek V <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał(a)
    >>
    >>
    >> Ostatnio w jeden dzien musia3em zrobia prawie 1700 km Ferrari z Toskanii
    >> do
    >> Warszawy. Cie?ko wymy?lia auto, które widziane w lusterkach nie sk3ania
    >> bardziej do opuszczenia lewego pasa (nie dotyczy sun?cych na ba3kany
    >> "szwajcarów" na odcinku Bolonia-okolice Udine, ci w ogóle nie zje?d?aj? z
    >> lewego pasa a jad? sznurem 110 km/h). Mimo tego jestem pewien, ?e dieslem
    >> beemk? mia3bym taki sam czas.
    >>
    >
    > Przy okazji zapytam o wrażenia z takiej jazdy, bo zastanawiam się nad
    > powrotem z wakacji "na raz". Będę jechał z Ligurii, okolic San Remo, na
    > Śląsk, czyli bliżej (około 1500 km), ale za to w sobotę, co pewnie
    > trochę mnie spowolni. Możesz napisać czego sie spodziewać, czego unikać
    > itp.

    Też w sobotę jechałem, tyle że dołem - Florencja, Bolonia, Ferrara, Padwa,
    obwodnica Wenecji, Udine, Klagenfurt, Wiedeń, Breclav, Brno i dalej
    klasycznie. Wyjechaliśmy o 5.30 a w domu byliśmy o 20.30 z przerwami na
    jedzenie, tankowania, itp. Najluźniej było w Czechach i w Polsce

    Kluczem do sukcesu jest omijanie głównych urlopowych potoków ludzkich z
    Europy Zachodniej. W tym moim wariancie jedynie upiardliwa była obwodnica
    Bolonii - korek o 6.30 rano - głównie północne Włochy jadące na południe i
    odcinek od Padwy do skrętu na północ na Udine - Szwajcarzy, Holendrzy i
    Włosi jadący na Bałkany.

    Chyba najlepiej jest Tobie jechać przez Brenner. 3 lata temu wracaliśmy z
    tego samego miejsca też przez Brenner i było w miarę OK ale luźno to się
    zrobiło dopiero w Niemczech za rozjazdem Salzburg w prawo, Monachium w lewo.
    Generalnie żeby to zrobić spokojnie w dzień i mieć kilka przerw na obiadek
    czy kawę to trochę pałowania i zapomnienia o spalaniu cię czeka :)



  • 42. Data: 2010-07-28 21:31:59
    Temat: Re: W?ochy-Polska / dzien By?o: Re: czemu nie RS6 ?
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Przemek V <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał(a)
    >
    >
    > Te? w sobote jecha?em, tyle ?e do?em - Florencja, Bolonia, Ferrara, Padwa,
    > obwodnica Wenecji, Udine, Klagenfurt, Wieden, Breclav, Brno i dalej
    > klasycznie. Wyjechali?my o 5.30 a w domu byli?my o 20.30 z przerwami na
    > jedzenie, tankowania, itp. Najlu 1/4 niej by?o w Czechach i w Polsce
    >


    Google propunuje właśnie trasę Veronna, Venezia, Udine i trochę się
    boję, że to za blisko Adriatyku, jak na sobotni poranek w sierpniu.

    >[...]
    >
    > Chyba najlepiej jest Tobie jechaae przez Brenner. 3 lata temu wracali?my z
    > tego samego miejsca te? przez Brenner i by?o w miare OK ale lu 1/4 no to sie
    > zrobi?o dopiero w Niemczech za rozjazdem Salzburg w prawo, Monachium w lewo.

    Zapisuję w kajeciku. Dzięki.

    > Generalnie ?eby to zrobiae spokojnie w dzien i mieae kilka przerw na obiadek
    > czy kawe to troche pa?owania i zapomnienia o spalaniu cie czeka :)
    >

    Hotel dla całej rodziny kosztuje więcej, niż ta spalona benzyna, ale nie
    o kasę tu chodzi. Męczy mnie to stawanie, rozpakowywanie rzeczy na
    nocleg, a rano nastęnego dnia wyjazd koło południa, bo wszyscy są
    zmęczeni i im się nie chce (a mnie najbardziej).


    PS. Czy Ty jesteś tym Przemkiem, który pracował kiedyś w McK?


    --
    Tomek Kańka



  • 43. Data: 2010-07-28 22:20:16
    Temat: Re: czemu nie RS6 ?
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>


    Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:09482faa-08ce-4623-a8a4-1107aa98afc1@f6g2000yqa
    .googlegroups.com...
    > Z drugiej strony moje
    > 530d E60 po 4 latach i ok. 130 tys km, zaczęło się sypać w duperelach.

    ostatnio mam czasami do czynienia z E60 530i 2008r (przebieg 20 tys km) i
    zdarzyla sie jakas dziwna sytuacja - po mojej przejazdzce cos sie zwaliło ze
    skrzynią automatyczną albo silnikiem. Samochód jechał tylko do 80kmh, nie
    zmieniał normalnie biegów (kręcił do 4tys obr bez wrzucania w górę) i
    podobno świeciła lampka(nie wiem jaka bo objaw wystąpił juz nie u mnie).
    Myślałem że coś sie posypało. Po kilku uruchomieniach i przejechanych 30km
    samochod zaczął jechać normalnie. Po kolejnych 100km zgasła lampka.

    Moze wiesz co to moze byc?

    Poza tym jeździ się naprawdę fajnie. I nie pali za dużo (średnia z okolo 5
    tys km 10,2L/100)




  • 44. Data: 2010-07-28 23:16:38
    Temat: Re: W3ochy-Polska / dzien By3o: Re: czemu nie RS6 ?
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>


    Użytkownik "Tomek Kańka" <t...@t...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrni511df.inn.tom@tv2.dom.local...
    > PS. Czy Ty jesteś tym Przemkiem, który pracował kiedyś w McK?

    Pewnie tak ;)



  • 45. Data: 2010-07-28 23:21:36
    Temat: Re: czemu nie RS6 ?
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>


    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    news:i2q3h3$m1g$1@newsread1.aster.pl...
    >
    > Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:09482faa-08ce-4623-a8a4-1107aa98afc1@f6g2000yqa
    .googlegroups.com...
    >> Z drugiej strony moje
    >> 530d E60 po 4 latach i ok. 130 tys km, zaczęło się sypać w duperelach.
    >
    > ostatnio mam czasami do czynienia z E60 530i 2008r (przebieg 20 tys km) i
    > zdarzyla sie jakas dziwna sytuacja - po mojej przejazdzce cos sie zwaliło
    > ze skrzynią automatyczną albo silnikiem. Samochód jechał tylko do 80kmh,
    > nie zmieniał normalnie biegów (kręcił do 4tys obr bez wrzucania w górę) i
    > podobno świeciła lampka(nie wiem jaka bo objaw wystąpił juz nie u mnie).
    > Myślałem że coś sie posypało. Po kilku uruchomieniach i przejechanych 30km
    > samochod zaczął jechać normalnie. Po kolejnych 100km zgasła lampka.
    >
    > Moze wiesz co to moze byc?
    >
    Nie mam pojęcia. Trochę podobne do moich objawów. Nie redukowała przy
    przyspieszaniu. Potrafiła 3-4 sekundy trzymać na 1500 obr po depnięciu w gaz
    po czym wystrzelić do przodu. Do końca nie zdiagnozowane nigdy czy skrzynia
    czy silnik. Zawsze redukowałem ręcznie przed wyprzedzaniem gdy nie chciałem
    skończyć z napisem MAN wbitym w czoło.

    Spalanie imponujące, ja w dieslu miałem większe.



  • 46. Data: 2010-07-28 23:58:01
    Temat: Re: czemu nie RS6 ?
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-07-27 23:49, Lewis pisze:

    > To może Tuareg V10 TDI? ;)

    Nic szczegolnego, seryjny Touareg V10 dostaje sromotna wklepke z
    miejsca/z rolki od A6 3.0 TDI.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek


  • 47. Data: 2010-07-29 00:54:59
    Temat: Re: czemu nie RS6 ?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-28 23:58, Maciej Browarczyk pisze:
    > W dniu 2010-07-27 23:49, Lewis pisze:
    >
    >> To może Tuareg V10 TDI? ;)
    >
    > Nic szczegolnego, seryjny Touareg V10 dostaje sromotna wklepke z
    > miejsca/z rolki od A6 3.0 TDI.
    >

    Hmm Tuaregiem jeździłem, A6 nie ale wydał mi się bardzo żwawy... ale
    skoro mówisz że jest to taka sromotna "wklepka" to już nie wiem...


    --
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 48. Data: 2010-07-29 12:31:03
    Temat: Re: czemu nie RS6 ?
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message
    news:i2nk8e$ftn$1@news.onet.pl...
    > W dniu 2010-07-27 23:35, BartekK pisze:
    >
    >> Gdy się turlam nawet swoją omegą (3.0 benzyna) to przy tych prędkościach
    >> rzędu 130 brakuje mocy by wygodnie sprawnie "wyskoczyć na lewy pas" i
    >> zaraz osiągnąć te 170-190, równocześnie nie wyjąc silnikiem i pałując
    >> się z redukcjami... 3.0 tdi mi to zapewni?
    >>
    >
    > To może Tuareg V10 TDI? ;)

    Znaczy wysoki barylkowoz przechylajacy sie na zakretach jak pijany na
    wietrze?



    Pozdrawiam
    Kamil


  • 49. Data: 2010-07-29 15:45:34
    Temat: Re: czemu nie RS6 ?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>


    Użytkownik "Karthoon" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a95b2e9b-e8b1-454c-8317-a732f7c33ef5@w30g2000vb
    s.googlegroups.com...
    On 27 Lip, 22:11, "Jurand" <j...@i...pl> wrote:

    >> Nie - bo ta torpeda miałaby być używana przede wszystkim do jazdy w
    >> długich,
    >> europejskich trasach. A to oznacza autostrady, autostrady i jeszcze raz
    >> autostrady. Wymarzone miejsce dla diesla o dużej pojemności.

    > Na szczęście nie wszyscy tak myślą. Dlatego mamy RS4, RS6, M5 i różnej
    > maści R czy GTA.
    > I dzięki temu, że niektórzy cenią w autach stylistykę, unikalne
    > detale, nietuzinkowość i frajdęz jazdy mamy jeszcze Alfy, Lancie, Mini
    > czy nowe DS3. A nie tylko V50 czy focusa tdci, passata "w dizlu" albo
    > a6 tdi.

    Wiesz - mając do wyboru wydanie 100 tysięcy na "autostradowe" RS6 z roku
    dajmy na to 2004 (czyli stary model A6), a wydanie tej samej kwoty na A6 3.0
    TDi z roku c.a. 2007 (i to z palcem w tyłku kupisz zajebiście utrzymany
    model za te pieniądze) - bez zastanowienia skierowałbym się po właśnie TDI,
    ze względu na zupełnie inną jakość wykończenia wnętrza - jest ze 2x
    ładniejsze, niż w starej A6. Rozumiem, że są miłośnicy klasycznego designu,
    ale z dystansu patrząc na to - nowsze A6 są ładniejszymi samochodami. Poza
    tym jest jeszcze coś takiego, jak poziom wyciszenia samochodu - co z tego,
    że będziesz miał RS6 z 2004 roku i zasuwał będziesz po autostradzie 250
    km/h, skoro wewnątrz będzie już trochę upierdliwie z powodu hałasu.

    Dla mnie RS6 to nie jest auto na autostrady. Tak samo jak nie kupowałbym
    M5-ki po to, żeby tłuc się tym po autostradzie. Na autostradę - duże limo,
    duży diesel. Idealne byłoby A8 4.0 TDI albo 4.2 TDI. Do 200 km/h totalna
    cisza wewnątrz.

    Jurand.


  • 50. Data: 2010-07-29 15:49:42
    Temat: Re: czemu nie RS6 ?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:4c4f5223$0$2603$65785112@news.neostrada.pl...

    >> Nie - bo ta torpeda miałaby być używana przede wszystkim do jazdy w
    >> długich, europejskich trasach. A to oznacza autostrady, autostrady i
    >> jeszcze raz autostrady. Wymarzone miejsce dla diesla o dużej pojemności.

    > Niby tak, ale nie wszędzie autostrada ma >3pasy, a na 2 pasach (jak u nas
    > to bardzo widać) masz bardzo mały wybór:
    > - albo jedziesz 90 jak wszystkie tiry (pfe, tak się nie da)
    > - albo zapierdzielasz pod 200 jak pozostali szalency-akwizytorzy, i co 3km
    > wbijasz zęby w kierownicę bo się tiry postanowiły wyprzedzać
    > - albo jedziesz tyle ile tobie jest wygodnie, np 150, ale zygzakujesz
    > między pasami jakby torpedami strzelali - co chwila uciekasz by ci w dupę
    > akwizytor nie wjechał, a po chwili walczysz by spowrotem się rozpędzić i
    > wrócić na lewy pas i jakoś się wbić między innych akwizytorów.

    > W bardziej cywilizowanych krajach ten sam problem występuje, tylko jest
    > przesunięty o ten 1 pas i 30-50km więcej, tzn robiąc miejsce dla szybszego
    > uciekasz na pas jadący 110-130, a potem musisz się z powrotem rozpędzać.

    > Gdy się turlam nawet swoją omegą (3.0 benzyna) to przy tych prędkościach
    > rzędu 130 brakuje mocy by wygodnie sprawnie "wyskoczyć na lewy pas" i
    > zaraz osiągnąć te 170-190, równocześnie nie wyjąc silnikiem i pałując się
    > z redukcjami... 3.0 tdi mi to zapewni?

    Szczerze Ci powiem, że najlepszym samochodem jak na razie, jakim się
    przemieszczałem w trasie, to było A8 4.0 TDI. Lekko podczipowane na poziom
    310-320 KM i zupełnie zero stresu przy najdziwniejszych manewrach na drodze.
    A6 3.0 TDI po podniesieniu mocy do okolicy 260-270 KM (zupełnie bezstresowo
    te auta tyle wyciągają) zaczyna się zachowywać bardzo podobnie. Do tego
    stopnia jest to sprawne auto, że po przesiadce na Imprezę 2.5T WRX miałem
    wrażenie, że Impreza jest chyba zepsuta...

    Jurand.


strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: