-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: czemu nie RS6 ?
Date: Thu, 29 Jul 2010 15:49:42 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 37
Message-ID: <i2s0mj$5vd$1@news.onet.pl>
References: <4c4b0059$0$2590$65785112@news.neostrada.pl> <i2krq9$6ni$1@news.onet.pl>
<3...@x...googlegroups.com>
<i2nec1$vlh$1@news.onet.pl> <4c4f5223$0$2603$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1280411156 6125 91.150.222.21 (29 Jul 2010 13:45:56 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Jul 2010 13:45:56 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2300278
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
news:4c4f5223$0$2603$65785112@news.neostrada.pl...
>> Nie - bo ta torpeda miałaby być używana przede wszystkim do jazdy w
>> długich, europejskich trasach. A to oznacza autostrady, autostrady i
>> jeszcze raz autostrady. Wymarzone miejsce dla diesla o dużej pojemności.
> Niby tak, ale nie wszędzie autostrada ma >3pasy, a na 2 pasach (jak u nas
> to bardzo widać) masz bardzo mały wybór:
> - albo jedziesz 90 jak wszystkie tiry (pfe, tak się nie da)
> - albo zapierdzielasz pod 200 jak pozostali szalency-akwizytorzy, i co 3km
> wbijasz zęby w kierownicę bo się tiry postanowiły wyprzedzać
> - albo jedziesz tyle ile tobie jest wygodnie, np 150, ale zygzakujesz
> między pasami jakby torpedami strzelali - co chwila uciekasz by ci w dupę
> akwizytor nie wjechał, a po chwili walczysz by spowrotem się rozpędzić i
> wrócić na lewy pas i jakoś się wbić między innych akwizytorów.
> W bardziej cywilizowanych krajach ten sam problem występuje, tylko jest
> przesunięty o ten 1 pas i 30-50km więcej, tzn robiąc miejsce dla szybszego
> uciekasz na pas jadący 110-130, a potem musisz się z powrotem rozpędzać.
> Gdy się turlam nawet swoją omegą (3.0 benzyna) to przy tych prędkościach
> rzędu 130 brakuje mocy by wygodnie sprawnie "wyskoczyć na lewy pas" i
> zaraz osiągnąć te 170-190, równocześnie nie wyjąc silnikiem i pałując się
> z redukcjami... 3.0 tdi mi to zapewni?
Szczerze Ci powiem, że najlepszym samochodem jak na razie, jakim się
przemieszczałem w trasie, to było A8 4.0 TDI. Lekko podczipowane na poziom
310-320 KM i zupełnie zero stresu przy najdziwniejszych manewrach na drodze.
A6 3.0 TDI po podniesieniu mocy do okolicy 260-270 KM (zupełnie bezstresowo
te auta tyle wyciągają) zaczyna się zachowywać bardzo podobnie. Do tego
stopnia jest to sprawne auto, że po przesiadce na Imprezę 2.5T WRX miałem
wrażenie, że Impreza jest chyba zepsuta...
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.07.10 20:48 Arbiter
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy
- 2025-03-13 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-03-13 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-03-13 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju pr
- 2025-03-13 Warszawa => Analityk biznesowo-systemowy <=
- 2025-03-13 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-03-13 Żerniki => NodeJS Developer <=
- 2025-03-13 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=