    From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czemu nie RS6 ?
    Date: Wed, 28 Jul 2010 09:11:30 +0200

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:4c4f5223$0$2603$65785112@news.neostrada.pl...
    > nas to bardzo widać) masz bardzo mały wybór:
    > - albo jedziesz 90 jak wszystkie tiry (pfe, tak się nie da)
    > - albo zapierdzielasz pod 200 jak pozostali szalency-akwizytorzy, i co 3km
    > wbijasz zęby w kierownicę bo się tiry postanowiły wyprzedzać
    > - albo jedziesz tyle ile tobie jest wygodnie, np 150, ale zygzakujesz
    > między pasami jakby torpedami strzelali - co chwila uciekasz by ci w dupę
    > akwizytor nie wjechał, a po chwili walczysz by spowrotem się rozpędzić i
    > wrócić na lewy pas i jakoś się wbić między innych akwizytorów.
> [...]

    Zapewni. Moje doświadczenia z 3 litrowego diesla (tyle, że BMW) są takie, że
    jedziesz lewym pasem i jak się robi miejsce to jedziesz do przodu, jak się
    wyprzedzają TIRy to jedziesz za nimi i czekasz aż skończą. Na palcach jednej
    ręki możesz policzyć sytuacje gdy coś szybszego będzie cię zganiało. Wtedy
    mu zjeżdżasz i tyle. Akwizytorzy zostają daleko z tyłu.

    Jeżeli czas jest faktycznie taki istotny to jakąkolwiek wystrzeloną w kosmos
    średnią prędkość na mitycznych pustych fafnastopasmowych niemieckich
    autostradach zjedzą ci dodatkowe tankowania. Jeśli akurat trafisz na warunki
    do jazdy ponad 200 km/h to takim 3 litrowym dieslem też spokojnie tyle
    pojedziesz.

    Ostatnio w jeden dzień musiałem zrobić prawie 1700 km Ferrari z Toskanii do
    Warszawy. Ciężko wymyślić auto, które widziane w lusterkach nie skłania
    bardziej do opuszczenia lewego pasa (nie dotyczy sunących na bałkany
    "szwajcarów" na odcinku Bolonia-okolice Udine, ci w ogóle nie zjeżdżają z
    lewego pasa a jadą sznurem 110 km/h). Mimo tego jestem pewien, że dieslem
    beemką miałbym taki sam czas.

    Jeśli szukasz wydumki dla zabawy to wg mnie to RS6 jest takim sobie wyborem.
    Poszukałbym czegoś czysto adrenalinowego do zabawy, również na polskich
    drogach, a do jazdy jakiegoś wygodnego dupowoza, np zestaw A6 3.0 TDI i
    Mazda MX-5.