  • Data: 2010-07-29 15:49:42
    Temat: Re: czemu nie RS6 ?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    news:4c4f5223$0$2603$65785112@news.neostrada.pl...

    > Niby tak, ale nie wszędzie autostrada ma >3pasy, a na 2 pasach (jak u nas
    > to bardzo widać) masz bardzo mały wybór:
    > - albo jedziesz 90 jak wszystkie tiry (pfe, tak się nie da)
    > - albo zapierdzielasz pod 200 jak pozostali szalency-akwizytorzy, i co 3km
    > wbijasz zęby w kierownicę bo się tiry postanowiły wyprzedzać
    > - albo jedziesz tyle ile tobie jest wygodnie, np 150, ale zygzakujesz
    > między pasami jakby torpedami strzelali - co chwila uciekasz by ci w dupę
    > akwizytor nie wjechał, a po chwili walczysz by spowrotem się rozpędzić i
> [...]

    Szczerze Ci powiem, że najlepszym samochodem jak na razie, jakim się
    przemieszczałem w trasie, to było A8 4.0 TDI. Lekko podczipowane na poziom
    310-320 KM i zupełnie zero stresu przy najdziwniejszych manewrach na drodze.
    A6 3.0 TDI po podniesieniu mocy do okolicy 260-270 KM (zupełnie bezstresowo
    te auta tyle wyciągają) zaczyna się zachowywać bardzo podobnie. Do tego
    stopnia jest to sprawne auto, że po przesiadce na Imprezę 2.5T WRX miałem
    wrażenie, że Impreza jest chyba zepsuta...

    Jurand.