    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czemu nie RS6 ?
    Date: Mon, 26 Jul 2010 15:16:55 +0200

    pon, 26 lip 2010 o 14:38 GMT, Arek M napisał(a):

    > Tylko pytanie:
    > Czy robisz u niego jakies 2.7 biturbo, 4.2 V8, M5, c32AMG, jakies EVO,
    > boxera czy moze 1.9TDI? :)

    Robi to co mu podstawie, od prostszych spraw, po te bardziej wymagajace,
    oczywiscie na pewno sa bardziej skomplikowane przypadki gdzie sobie nie
    poradzi, ale ma tez znajomosci i jak sam nie bedzie wiedzial, to sie
    dowie, o czym sie juz wielokrotnie przekonalem i mnie jeszcze nie zawiodl

    Z tych co wymieniles, poradzilby sobie pewnie ze wszystkimi, zalezy jeszcze
    co masz dokladnie na mysli, bo taki przyklad: odnosnie ASB to on wymieni
    mi olej, jezeli trzeba cos wiecej, to odesle do zaufanego specjalisty od
    ASB
    Chociaz ostatnio robil remont silnika 30d, zdobyl plany silnika, sciagnal
    na chwile specjaliste od BMW zeby ocenil co i jak, a reszte bez problemu zrobil we
    wlasnym
    zakresie...

    Pozdrawiam
    Brzezi