-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: BartekK <s...@d...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo.podatki
Subject: Re: (cross) Podatek od garaży (projekt)
Date: Mon, 03 Feb 2014 12:35:57 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 29
Message-ID: <lcnv8g$dde$1@node2.news.atman.pl>
References: <Pine.WNT.4.64.1402031055550.1192@quad>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1391427664 13742 77.252.249.9 (3 Feb 2014 11:41:04 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Feb 2014 11:41:04 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1402031055550.1192@quad>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2522124 pl.soc.prawo.podatki:240181
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-02-03 11:03, Gotfryd Smolik news pisze:
> Jako że z rana rzucili hasłem w radiu, odszukałem:
Zamiast kawy, na podniesienie ciśnienia?
Sama definicja "garażu" już jest abstrakcyjna, jak zwykle wywołuje
pytanie - dlaczego w tym kraju prawo ustanawiają/chcą ustanawiać idioci,
na prawie nie znający się wcale, a na pozostałych dziedzinach (zwłaszcza
przez to prawo dotykanych) tym bardziej?
Czy "do przechowywania i niezawodowej obsługi *do przechowywania i
niezawodowej obsługi samochodów osobowych *samochodów* *osobowych*"
należy rozumieć "osobowych" czyli nie-ciężarowych w rozumieniu ustawy o
vat, ewentualnie znowelizowanej/po zmianach "bez kratki", czy prawo o
ruchu drogowym, czy jakoś inaczej? ;)
I czy przeznaczenie konstrukcyjne liczy się "na papierze projektu
budynku", wg. planu funkcjonalno-użytkowego, czy wg. planu
zagospodarowania przestrzennego (skoro np w mojej dzielnicy plan nie
przewiduje możliwości istnienia garaży?), czy w jakiś inny sposób? ;)
Btw mam "garaż" który całkowicie garażem nie jest - może byłby, gdyby 3m
przed "bramą garażową" nie było płotu (chyba nawet pojazdem gąsienicowym
by się nie dało zawrócić na 3m do bramy 3.5m szerokiej). Ot takie
pomieszczenie magazynowo-użytkowe na miotły i kosiarkę. Teraz to mogę w
nim trzymać rower, spacerówkę-wózek dziecka wstawiam. Ciekawe kiedy
stanie się garażem wg przepisów?
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.14 12:41 Maciek
- 03.02.14 12:42 AZ
- 03.02.14 12:40 yabba
- 03.02.14 13:02 RoMan Mandziejewicz
- 03.02.14 12:59 yabba
- 03.02.14 13:20 John Kołalsky
- 03.02.14 13:52 yabba
- 03.02.14 14:07 WOJO
- 03.02.14 14:33 z
- 03.02.14 14:33 yabba
- 03.02.14 15:13 AL
- 03.02.14 15:17 AZ
- 03.02.14 15:46 robot
- 03.02.14 15:55 Mari@
- 03.02.14 16:28 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe