  • Data: 2010-11-16 16:24:33
    Temat: Re: cr-v kontra tuscon
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-11-16 11:33, n...@o...pl pisze:

    > Głośny? Pewnie, że tak. Ale jak popycha to autko. Objeżdża niemal każdy inny w
    > klasie. No pewnie, że głośniej i powyżej 4krpm. bo wtedy wchodzi w V-TEC. I
    > proszę nie wyjeżdżaj mi z X5 czy podobnymi bo to już nie ta klasa, jak sam dalej
    > piszesz.
    > Chyba tylko "Forek" turbo jest poza zasięgiem? Za to wszystkie wysokoprężne bez
    > problemu zostawia z tyłu. Spod świateł i na trasie. Szczególnie, kiedy trzeba
    > wyprzedzać z ponad 100. Trójeczką bez problemu.

    No tak, ta magiczna formula "w klasie". Szczerze to jakbym to poczytal
    to by mi sie odechcialo "tej klasy", plastikowe, wolne, slabo hamujace,
    mocno przewartosciowane samochody dla emeryta na dzialke. Poza tym na
    tle innych samochodow (bez szalenstw silnikowych w stylu 2.0 turbo 200KM
    czy 3.0 V6) wypada blado, nawet od Kii 1.6 CRDi dostaje baty spod
    swiatel, nie piszac o 2.0 CRDi. Nie przytocze przykladu w postaci
    X5/Q7/ML/Touareg, bo to nie ten komfort, nie ta cena, nie te osiagi i
    nie te wykonczenie.

    > Mam 187 i żeby mieć rękę lekko ugiętą w łokciu musiałem przysunąć się niemal o
    > połowę. Nie wiem więc o czym piszesz? Szerokość jak w mało którym aucie. Brak
    > tunelu środkowego. Zupełnie płaska podłoga...

    Nie zrozumiales. "Kolana przy zebach" oznacza, ze jest bardzo malo
    miejsca na nogi siedzac na fotelu pasazera, skandalicznie malo jak na
    takie auto. Ja majac odsuniety fotel do tylu na maksa mam zgiete dosc
    mocno nogi. U mnie moge rozprostowac swobodnie i jeszcze z 5cm wolnego jest.

    > Też... Odległość między kolanami a oparciem przednich foteli ogromna.

    Nie przesadzalbym z ogromna. Jest wiecej niz w moim samochodzie,
    aczkolwiek znam takie w ktorym jest DUZO wiecej miejsca, jednak to nie
    "ta klasa".

    > Przeciętne. Jak w każdym w klasie.

    To ja ogolnie nie chcialbym jezdzic "samochodami tej klasy".

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej